En snikers bekjennelse..

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Hei alle!

Har snikt en stund, men i frykt for å jinxe det hele, så har det vært litt tryggere å stå på sidelinja :) Det er litt abstrakt ennå det som skjer på innsiden liksom.

Men, nå ble jeg lei av å ikke delta i gleder og bekymringer, så her er jeg altså ute av skyggen :greet025

Ser frem til å slå følge disse lange/korte/skumle/forventningsfulle ukene med dere:happy093

Klem fra Chevron

Hei alle!

Har snikt en stund, men i frykt for å jinxe det hele, så har det vært litt tryggere å stå på sidelinja :) Det er litt abstrakt ennå det som skjer på innsiden liksom.

Men, nå ble jeg lei av å ikke delta i gleder og bekymringer, så her er jeg altså ute av skyggen :greet025

Ser frem til å slå følge disse lange/korte/skumle/forventningsfulle ukene med dere:happy093

Klem fra Chevron
Velkommen!

Velkommen hit :) Skjønner godt hva du mener! For de aller fleste går det jo bra, men er vanskelig å ikke bekymre seg i begynnelsen.

Velkommen inn hit! Skjønner godt hva du mener, men det går heldigvis som oftest bra! :Heartbigred

Velkommen hit :) Skjønner godt hva du mener! For de aller fleste går det jo bra, men er vanskelig å ikke bekymre seg i begynnelsen.

Tusen takk! Å den bekymringen går vel ikke akkurat over uansett hvor man er i svgskapet (eller resten av barnas liv, om man skal ta helt av :joyful:) Uansett godt å være flere sammen om det, særlig i den lange ventetiden :love7

Hei alle!

Klem fra Chevron

Amen! [emoji119]
Og gratulerer!

Velkommen :Heartred

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer med å komme ut av skyggen! Her er du hjertelig velkommen :Heartred

Back
Topp