MammaTilAndreas
Glad i forumet
Om en time kommer mamma å henter meg og gullet, og så bers det innover til "sentrum". Gutten skal kose seg med bestemoren sin, mens nervøse meg skal ta min første kjøretime!!! [:D][:D]
Har kun kjørt 1 gang før, men det er jo for tusen år siden. Men er man kjørelærer, burde man være opplært til å være tolmodig [:D]
Lykke til til meg selv [:)]
Kjøringen gikk bra. Noen feil gjorde jeg selvsagt. Var først veldig konsentrert i panseret når jeg kjørte, men lærte meg etterhvert å være konsentrert på veien og det som hendte der. Fikk masse skryt, og ønsket mitt var lett å oppfylle - og få overstått hele tingen til vinteren [:D]
Neste kjøretime er om tirsdagen om det ordner seg med skyss og barnevakt [:D]
Har kun kjørt 1 gang før, men det er jo for tusen år siden. Men er man kjørelærer, burde man være opplært til å være tolmodig [:D]
Lykke til til meg selv [:)]
Kjøringen gikk bra. Noen feil gjorde jeg selvsagt. Var først veldig konsentrert i panseret når jeg kjørte, men lærte meg etterhvert å være konsentrert på veien og det som hendte der. Fikk masse skryt, og ønsket mitt var lett å oppfylle - og få overstått hele tingen til vinteren [:D]
Neste kjøretime er om tirsdagen om det ordner seg med skyss og barnevakt [:D]