En smule lei ...

I dag er jeg dag 8 på overtid !
Sørpa forkjøla ,både jeg , sønnen vår og pappaen!
Føler jeg skal tisse på meg hver gang jeg snyter meg[emoji85]
Og så håper jeg liksom at vi alle er mer i form når nr 2 kommer [emoji4]

I dag er jeg dag 8 på overtid !
Sørpa forkjøla ,både jeg , sønnen vår og pappaen!
Føler jeg skal tisse på meg hver gang jeg snyter meg[emoji85]
Og så håper jeg liksom at vi alle er mer i form når nr 2 kommer [emoji4]
Masse sympati herfra! Og god bedring til alle!
Vi er ikke på overtid og ikke forkjøla enda...(bank i bordet) bare generelt lei ;)
Håper formen bedrer seg fort for dere alle og at nr 2 kommer snart! Du blir vel satt i gang hvis det ikke skjer av seg selv de neste dagene?

Masse sympati herfra! Og god bedring til alle!
Vi er ikke på overtid og ikke forkjøla enda...(bank i bordet) bare generelt lei ;)
Håper formen bedrer seg fort for dere alle og at nr 2 kommer snart! Du blir vel satt i gang hvis det ikke skjer av seg selv de neste dagene?

Tusen takk[emoji173]️det hjelper en veldig gravid kvinne [emoji4][emoji8]
Er lov å være lei om en ikke er på overtid også ! Det er både tungt og føles så langt frem liksom!

Viss ikke noe skjer innen lørdag, så setter de meg i gang da![emoji4][emoji1360]

Ååååh, føler skikkelig med deg:( God bedring!
Begynner å bli lei selv men har enda 10 dager til termin. Vært skikkelig sausa siden torsdag og ikke hatt ork til noe som helst, bekkenet er skitvondt så det blir mye slækking på sofaen. Føler rumpa mi er i ferd med å bli helt flat av all sittinga:p

Ååååh, føler skikkelig med deg:( God bedring!
Begynner å bli lei selv men har enda 10 dager til termin. Vært skikkelig sausa siden torsdag og ikke hatt ork til noe som helst, bekkenet er skitvondt så det blir mye slækking på sofaen. Føler rumpa mi er i ferd med å bli helt flat av all sittinga:p

Tusen takk[emoji173]️og det samme til deg!
Er ikke noe gøy å være syk !
Føler det er trope varme hele tiden, tett i ene nesen, og helt grusomt å sove for jeg tetner sånn til ! Men føler det har slipt litt nå da!

Håper du kommer deg snart ! Ikke godt med bekkenplager heller!
Nå får det snart skje noe ![emoji1360]

Masse go bedring:)
Her e heldigvis forkjølelsen på tur å slippe tak:)
Det samme gjør tannverken som har vært siden fredag. Vært for 2 gang hos tannlege no og dem nekte å rotfylle eller trekke den h..... tanna:bored: så idag trur jeg dem fikk fjerna meste parten av betennelsen og jeg endelig kan sove litt igjenxsmile2 er så typisk å bli plaga med ett eller annet rett før termin.. ikke så nært for min del siden det enda er 18 dager igjenxsmile3
Men håpe det slepp for fort deg og du er klar til det store skjer snartxsmile3

Masse go bedring:)
Her e heldigvis forkjølelsen på tur å slippe tak:)
Det samme gjør tannverken som har vært siden fredag. Vært for 2 gang hos tannlege no og dem nekte å rotfylle eller trekke den h..... tanna:bored: så idag trur jeg dem fikk fjerna meste parten av betennelsen og jeg endelig kan sove litt igjenxsmile2 er så typisk å bli plaga med ett eller annet rett før termin.. ikke så nært for min del siden det enda er 18 dager igjenxsmile3
Men håpe det slepp for fort deg og du er klar til det store skjer snartxsmile3

Tusen takk[emoji173]️
Så slitsomt med tannverk [emoji31]verste som finnes syns jeg! Og ja den forkjølelsen
Bra d bedrer seg for deg[emoji1360]
Trenger det nå![emoji173]️

Back
Topp