En slu sjusover!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Alexander vekket meg klokken 6 i morges. Så da fant jeg ut at vi bare kunne stå opp (grensa mi er akkurat kl 6, så det gikk liksom greit). Gikk på badet, stellet han, tok av pysjamas og på med vanlige klær, gikk ned i stua, ammet, spiste frokost selv, ammet en gang til da han begynte å bli sutrete (etter å ha lekt og kost seg en god time), og så sovner han så jeg legger han i senga og tenker jeg får en halvtime for meg selv.. men neida.. gutten har sovet i over en time nå! Hehe, den lille sniken.. vekker mamma'en, får seg frokost, og så sover han videre? [8D]

Typisk det når jeg har tenkt at vi skal gå til Sandnes for å være på småbarnstreffet på Pastabakeriet.. spørs om jeg får tid til det - vil ikke vekke han når han for én gangs skyld sover lenger enn en halvtime etter vi har stått opp. [8D]

Vondt å vekke de når de først sover godt og lenge, ja.. Det er jo typisk at sånt skjer akkurat de dagene man faktisk har klokkeavtaler. Og da har man heller lyst til å nyte "friheten" litt selv hjemme og [;)]
Jonas våknet før syv i dag, tok morgenstellet og fikk mat. Og innen 1 time var han trøtt og, så la han for 20 min. siden. Burde gå og legge meg selv kjenner, jeg... Men det var denne "friheten" da [8|]

ORIGINAL: Baby R

Hihi[:D] Gjett hvem som er sjefen og bestemmer i huset ja.

Hehe [;)]

Hehe, ja han gir klar beskjed at det er han som har overtatt den rollen!

ORIGINAL: Shauri

Hehe, ja han gir klar beskjed at det er han som har overtatt den rollen!

Om et par år når den värste trassen har lagt seg, DA kan du få ta over igjen[;)] Men de vil alltid pröve å overmanne deg. Enten med slue taktikker som : "mamma, du er bestest i hele verden, og jeg elsker deg". Eller: "Neeeeeei, viiil IKKE!!!".

Barn er herlige. Og så komemr du miste mye hår i årene framover.

Back
Topp