Alexander vekket meg klokken 6 i morges. Så da fant jeg ut at vi bare kunne stå opp (grensa mi er akkurat kl 6, så det gikk liksom greit). Gikk på badet, stellet han, tok av pysjamas og på med vanlige klær, gikk ned i stua, ammet, spiste frokost selv, ammet en gang til da han begynte å bli sutrete (etter å ha lekt og kost seg en god time), og så sovner han så jeg legger han i senga og tenker jeg får en halvtime for meg selv.. men neida.. gutten har sovet i over en time nå! Hehe, den lille sniken.. vekker mamma'en, får seg frokost, og så sover han videre? [8D]
Typisk det når jeg har tenkt at vi skal gå til Sandnes for å være på småbarnstreffet på Pastabakeriet.. spørs om jeg får tid til det - vil ikke vekke han når han for én gangs skyld sover lenger enn en halvtime etter vi har stått opp. [8D]
Typisk det når jeg har tenkt at vi skal gå til Sandnes for å være på småbarnstreffet på Pastabakeriet.. spørs om jeg får tid til det - vil ikke vekke han når han for én gangs skyld sover lenger enn en halvtime etter vi har stått opp. [8D]