En skikkelig makeover?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Jeg leste et sted en liten "advarsel" til gravide om å unngå fristelsen om å unne seg en skikkelig makeover :-P Det var da nevt eksempler hvor noen farger håret i helt utrolige farger eller klipper det, kjøper mye nytt av klær og annet (til seg selv, ikke baby).

Men så "kommer man til seg selv" og angrer veldig etterpå.

Noen som har opplevd dette, eller kanskje lest det selv? Jeg mener det sto gravide, men kan jo også være nybakte mødre...

Husker jeg klødde litt etter ett frisørbesøk, men hadde dette i baktanker, så jeg beholdt men "gråe mus" stil ;)

Aldri hørt om det, og har ikke barn fra før så kan ikke si om jeg kjenner meg igjen der heller :) eneste behovet jeg har hatt er å kle meg likt som tidligere så jeg har kjøpt en del ålreite mammaklær på hm så jeg slapp å gå som en dass. Har også gått månedlig til frisøren og annet som jeg alltid har gjort :)

Jeg har en tradisjon med å alltid bli blond på våren, så det er det eneste. Men det er som sagt en tradisjon, og ikke noe jeg valgte på sparket. :P

Måten den artikkelen ble skrevet på hav intrykk av at det var veldig normalt å bare miste seg selv og gjøre noe helt ekstremt, men jeg har lissom ikke lest noe her inne enda hvor det står "shit farga håret rosa med grønne striper i går, herregud hva tenkte jeg med" :-P

Så da tror jeg ikke det var no fakta i den artikkelen ;)

Virker mest som artikkelforfatteren har gått tom for skriveideer. Mitt beste råd til gravide er : IKKE les absolutt alt som står om graviditet og barsel, og vær alltid kritisk til hvilke kilder journalisten har brukt. Jeg jobber selv i bransjen og vet hva enkelte utgivere gjør for å få nok klikk på nettsiden sin. De må ha klikk for å få solgt annonser og dermed kunne overleve. Greit å ha i bakhodet.
Og tilbake til fenomenet du leste om, så har jeg aldri hørt om det. Makeover kan man ta når som helst i livet, og det er vel i grunn opp til hver og en. "Hodet" eller "fornuften" kan man også miste når som helst, som ungdom, gravid, ung, gammel, stabil og ustabil. Å ta en makeover er i så fall ikke det verste man kan finne på.... :)

Virker mest som artikkelforfatteren har gått tom for skriveideer. Mitt beste råd til gravide er : IKKE les absolutt alt som står om graviditet og barsel, og vær alltid kritisk til hvilke kilder journalisten har brukt. Jeg jobber selv i bransjen og vet hva enkelte utgivere gjør for å få nok klikk på nettsiden sin. De må ha klikk for å få solgt annonser og dermed kunne overleve. Greit å ha i bakhodet.
Og tilbake til fenomenet du leste om, så har jeg aldri hørt om det. Makeover kan man ta når som helst i livet, og det er vel i grunn opp til hver og en. "Hodet" eller "fornuften" kan man også miste når som helst, som ungdom, gravid, ung, gammel, stabil og ustabil. Å ta en makeover er i så fall ikke det verste man kan finne på.... :)

Ja, tror det mennesket som skrev det var godt ute på jordet ja :-P

Har aldri hørt om noen som har endret seg ekstremt i forbindelse med svangerskap og barseltid, eneste er jo mange som klipper seg kort, noe som er litt praktisk når ikke alle får så god tid til hårstell med krevende nyfødt :p er jo litt normalt at man velger litt andre klær også fordi man prøver å finne noe som er ammevennlig, er nok en overdrivelse av de små praktiske endringene der. Selv om det alltid fins NOEN individer som må dra alt litt langt da ;)

Back
Topp