En sint mamma

tipp

Forumet er livet
var på besøk hos en venninne på lørdag. Hun har en gutt på 4, og han og Ine leker veldig fint sammen.Så gikk de seg en tur opp til noe som en gang skal bli en lekeplass. Plutselig hører jeg noen som griner. V gikk opp dit for å se om det var en av våre, og det var det.

Lille Julian stod der stiv av skrekk og hylte. de som er nabo til "lekeplassen" har 3 jæ... pudler, og for at vi skule komme opp til ungene så måtte vi gå på deres private vei(de har ikke fått ordentlig vei til lekeplassen ennå) Og de jæ.. pudlene deres sto på terassen og bjeffet så sinnsykt masse.

Da vi var kommet opp til ungene,så spratt hun damen som bor der ut på terassen og sa at vi gikk på en privat vei.

Hææææ????? Så jeg spurte henne om det var noen som feilte henne. Om hun ikke kunne høre at Julian sto og gren. Nei, dt var jo ikke det hun mente. Hun ville bare si at det var en privat vei vi gikk på.
Da sa det KLIKK for mor. Jeg ba henne om å ryke og reise og dra et viss sted. jeg ble så sint.Ingen skal komme til meg og si at jeg går på noen som helst sin vei når jeg skal gå til Ine som kanskje hadde slått seg. Jeg var så sint at jeg skalv...[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

det var mye som kom ut av munnen min, men husker ikke halv parten. Og hvis jeg skulle skrevet ned alt jeg husker, så hadde dere sittet her og lest en god stund til. Men hun sa at jeg var frekk iallefall. Og da klikket det litt til. jeg vil heller si at hun var frekk som bare åpnet munnen sin og sa noe sånt i det hele tatt.

Men hun sa hun trodde vi gikk på tur opp veien deres(det ligger 2 hus på den veien) Da måtte jeg bare spørre om det var noe i veien med henne. Joda, vi gå tilfeldig på tur opp en vei hvor det står tilfeldig en liten gutt og griner pga noen hunder som tilfeldig står på en terasse og skremmer livdriten av julian.Kor dom går d an å bli??[:'(]

Tror ikke hun forventet den reaksjonen fra meg. Men nå hadde hun venneinnen min fortalt litt om henne fra før. Både hun damen og mannen hennes er blitt anmeldt av andre naboer pga andre ting.

Ja, hun sa jeg var ufordragelig, men det kom vel med alderen det...UFORDRAGELIG?? Hva med å heller oppføre seg som en voksen dame da? Hun var sikkert over 50 hun damen. Men av erfaring så er det damer over 40 som er verst. Jeg skal aldri bli sånn[8|]

nei...hadde jeg no gjort noe gale, så hadde det vært noe annet. men ingen skal hindre meg på noen måte hvis jeg skal til Ine. Og iallefall ikke pga en dum vei. Hadde litt lyst å si til henne at hun fikk passe på hundene sine. Vet aldri når det er siste gangen hun får se de. Men folk anmelder jo folk for ingenting idag, så jeg turde ikke[8|]

Oi oi oi...jeg var sint.

Ja....en ting til. Mannen hennes kom og. Men jeg tror det bare var for å smelle igjen døren og gå inn igjen. men han sa at jeg ikke skulle høre på hva naboene sa(for nabonene fikk med seg hva som skjedde) Og da begynte jeg å si noe til han og, men da var han på vei inn igjen. Og da skrek jeg til han måtte prøve seg å gå inn når jeg snakket til han[:D][:D] det var litt tidi, for jeg kan ikke huske jeg sa det. Venninnen min sa det til meg. Og hun fant ut hun bare skulle holde kjeft, for jeg snakket for oss begge.

Var litt godt å få ut litt. Da jeg la meg igår, så begynte jeg å tenke på det. Og det plaget meg virkelig. Hva er egentlig så sinnsykt viktig med en vei da?? Hvorfor gidd folk å henge seg opp i bagateller?

Hvis jeg hadde sittet meg ned og bæsjet på den veien, og Ine hadde falt og slått seg virkelig mye. Hva tror dere hun hadde brydd seg om da? Ikke Ine iallefall.

Har vel skrevet nok nå. takk for at dere gadd å lese alt[:)] Godt å få ut litt fustrasjon

Ja!, enig med deg[:D]  Er så godt å få ting ut

Back
Topp