En runde til...

malla29

Forelsket i forumet
Natt nr. 2 og jeg prøvde å sitte der til hun sovner, for det er for mye å gå fra å ligge ved siden av henne til gå ut helt. Så nå prøvde jeg sitte der til hun sovner, la oss kl 20:45 og hun har ikke sovnet ennå. Og når alt så ut som om hun skulle sovne, fikk hun mat 22 og våkna helt *dåne*

Nå ligger hun våken i senga si og roper forsiktig hver 2 min uten at jeg reagerer egentlig. Hvor lenge skal hun være våken i natt?

Så heldig du er Lille Bea... håper hun sovner snart...

Nei hun hyler ikke men igår lot jeg henne være 1-2 min før jeg gikk inn, og nå er jeg på soverommet, ligger på senga vår og skriver med dere mens hun er i senga si. Hun får smokken med engang den detter ut... det er forskjell.

Hun sovnet kl 23,uten smokken i munnen og sover ennå... jippi.... hun ropte og ropte mens jeg lå på senga vår og svarte til henne, til slutt ble det rolig. Når jeg sjekket sov hun uten smokken og det betyr at hun kommer til å sove lenge.... hvis ikke jeg bråker på kjøkkenet så jeg vekker henne...

Takk Lille Bea

Jeg må spise noe, har ikke spist siden 14 idag... ble ikke noe middag på oss, eller jeg lagde jo middag uten at vi fikk tid til å spise..... *dåne* Nå må jeg være forsiktig på kjøkkenet... (vi må gjennom kjøkkenet på soverommet, på tide å bytte leilighet...)

Jeg snakket litt for tidlig, hun våknet igjen for jeg bråka litt på kjøkkenet. Men nå håper jeg hun sover...*krysserfingrene*

Takk snuppa...

Spiser først og så skal jeg sove... men håper du får en god natt og sov godt...

Fint at det gikk bedre i gårkveld. Hvordan har natta vært?

Back
Topp