En perfekt liten prinsesse

lykkelig.no

Lykkelig.no
imagejpeg

Prøvde og legge ut et bilde fra ultralyd i går...vet ikke om dere klarer og se det??

Men der så vi hvertfall en heilt perfekt liten prinsesse på 10 cm, alt så kjempe fint ut og hun var danset rundt inni magen min....både jeg og mannen satt med tårer i øynene gjennom hele ultralyden...det var virkelig et spesielt øyeblikk :)

Ser ikke bildet, men Gratulerer så mye med en prinsesse i magen :) Godt alt stod bra til med bebis :)

Jente født 04.11.09 <3
Jente født 08.08.11 <3
Jente født 08.08.12 <3
LilleSpire ventes jan/feb 2014 <3

Hærlig bilde:) Gratulerer så mykje med ei jenta:) kjenner eg blir litt misunnlig på alle som er på tidlig ul:p håper eg får time til oul i august:)

Tusen takk alle sammen, er 14+3 og har termin 13 januar. Ja den lille jenta mi har virkelig vokst,jordmor tok seg kjempe god tid og forklarte masse. Hun kunne allerede se 4 hjertekammer som fyltes opp med blod...den lille magesekken som hadde masse veske som viser at hun svelger fostervann...to små nyrer som virker...alle fem fingrer og tær var der....det var bare heilt fantastisk...:) :)

Gratulerer med ei lita jente! :D Gøy å få vite kjønnet! Og deilig med de som forklarer så man skjønner noe.. :) Var på ul i går og mine ville ikke helt vise hva de er for noe enda.. ;)

åååå..så heldig du er som vet hva det blir :D vi må vente helt til 29 August og det er leeeeeenge til ;)
Gratulere sååå mye, utrolig glad på dine vegner .

Gratulere så masse! Veldig fint bilde av prinsessa;-)

Ååå, så herlig! Gratulerer med jentebaby i magen:) Sååå deilig å vite hvem som befinner seg inni der.

gratulerer med ei perfekt prinsessa inni magen! <3 deilig å vite at alt er i orden! <3

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! Så deilig å få vite at alt er i orden, må ha vært en fantastisk opplevelse :)

Back
Topp