En overraskelse!

*aprilglede*

Glad i forumet
Hei alle april mammaer!

Jeg har ikke vært aktiv her inne annet enn å "snike" litt.. Har en datter på 2 år og 2 mnd, og den gangen jeg gikk med henne var jeg litt mer aktiv på BV.. Så først og fremst, HALLO :)

Så... Jeg var på tidlig ultralyd i dag og fikk mitt livs sjokk.. vi venter tvillinger!!!!!

Så spennende. Dobbel glede :)
Gratulerer!

Ja det er dobbel glede!!! Men har ikke kommet helt over sjokket enda.... Mye praktisk som begynner å surre i hodet mitt..

HALLO!!! Og gratulerer så masse med to i magen!! :D Jeg har alltid ønsket meg det selv, men ikke nå.. hehe.. har to AKTIVE jenter på 2 og 4 og ei bonusdatter på snart 11.. så nå er det mer "mareritt" om det skulle være fler enn en.. ;) Men selv om det blir et sjokk, så klarer man å finne gledene etter at sjokket har senket seg!! Tenk så mye glede de vil ha av hverandre.. og så moro med to!! :D
Gratulerer igjen!!! 

Gratuler så mye med tvillinger i magen. Så spennande.

Takk dere! Det blir en spennede tid fremover! Sitter å kikker på tvillingvogner og prøver å lese litt om å gå med tvillinger.. gøy :)

Forresten noen som kan fortelle meg hvorfor det lange mellomrommet kommer i innlegget mitt? Slettet en gammel ticker, så det er liksom tomt der i profilen, men likevel?? hmm ikke så teknisk..

gullkua skrev:
HALLO!!! Og gratulerer så masse med to i magen!! :D Jeg har alltid ønsket meg det selv, men ikke nå.. hehe.. har to AKTIVE jenter på 2 og 4 og ei bonusdatter på snart 11.. så nå er det mer "mareritt" om det skulle være fler enn en.. ;) Men selv om det blir et sjokk, så klarer man å finne gledene etter at sjokket har senket seg!! Tenk så mye glede de vil ha av hverandre.. og så moro med to!! :D
Gratulerer igjen!!! 

Takk!!!! Jeg skjønner godt at du ikke har hender til to nå da ja! Jeg har tidligere sagt at jeg ønsker tvillinger så tar jeg to graviditeter i en smekk liksom, men kan love at sjokket var stort likevel når han viste meg TO babyer! Men jeg vet det vil bli mye mye glede med det... :)

Velkommen hit og gratulerer! 

Slett alt i signaturen din utenom teksten til tickeren din så blir det nok borte. :-) 

Dunn skrev:
Velkommen hit og gratulerer! 

Slett alt i signaturen din utenom teksten til tickeren din så blir det nok borte. :-) 

Takk, takk :)
Jeg har prøvd men det kommer tilbake.. finnes det noe teknisk support her på bv? ellers blir en jo gal av å scrolle hver gang jeg svarer noen, hehe...

Hei :)

Oi så spennende :) Det var vel litt av en overraskelse ja :)

Gratulerer så mye med tvillinger  så spennende!!! 

Oyy, så gøy!  Gratulerer så mye med tvillinger! Og hjertelig velkommen!
Selv ønsker jeg tvillinger, men er førstegangs, så det holder med bare én i magen til å begynne med

Gratulerer så masse! Blir spennende å følge deg fremover

Så herlig =)  Gratulerer så mye =)

Å, så gøy!! :) Gratulerer så mye :)

Oj, gratulerer så mye! ;D

Gratulerer så mye med tvillinger

Back
Topp