En oppdatering...

Takk for meg, UL i dag viste et bitte lite foster uten hjertelyd. Jeg har fått med meg pillene hjem og gleder meg nå til å bli ferdig.

Jeg håper jeg er siste som forlater dere.

Masse lykke til dame, jeg skal nok tittet innom dere av og til :)

Det var trist :( godt å få det overstått nå i det minste. Håper prosessen blir knirkefri for deg og at spiren sitter raskt igjen. Sender mange gode klemmer din vei ♡

Uff nei så trist :( Virker som om du tar det hele veldig modent og med fatning, håper aborten går knirkefritt og at det sitter en spire igjen snart <3 Klem til deg

Veldig trist å få bekreftelsen... Men kanskje like greit å slippe å vente noe mer i usikkerhet. Lykke til videre, håpet neste spire sitter. <3

Trist at det måtte blir sånn. Skjønner godt du bare ønsker å få det overstått nå, så du kan gå videre. Håper pillene virker uten problemer, og at hele prosessen går fort og så smertefritt som mulig. Ønsker dere masse lykke til videre i prøvingen, og håper neste spire sitter fort og hele veien til mål :Heartred

Det var trist :(
Masse lykke til neste gang, også krysser jeg fingre for at det blir snart! :happy:

En stor skuffelse å få den beskjeden. Det går over etter hvert, og man må bare prøve igjen. Håper pillene tar alt og at det ikke blir så ille for deg :Heartbigred.

Back
Topp