Hei 
jeg er helt ny her og har MYE jeg lurer på, men får ta det litt etter hvert..
samboeren min og jeg har vært sammen i ti år nå, og bestemte oss endelig for å slutte på p-ring 19. Juni. Etter 10 år på prevansjon. Har aldri likt mensen (regner med at eg ikke er alene
) da jeg har hatt enorme smerter og har derfor utsatt så ofte som mulig, derfor var jeg usikker på hva som ventet meg nå..
Søndag 23. juni var mensen på plass.. Det vil si for en liten periode.. Har alltid hatt mensen i 7 dager ( og det har ikke vært no tull, her snakker bli ordentlig med blødninger og smertehelvete
) denne gangen var det så vidt det kom noe, minimalt med smerter og dagen etter var mensen borte..
siden da har vi kost hver kveld.. 3-5 juli var det litt murring i mageregionen, som kunne minne om menssmerter, men ingenting kom.
6. Juli fikk jeg ømme/vonde og utrolig følsomme brystvorter (noe jeg har enda..)
6-9 juli hadde jeg farget utfl.
beklager virkelig mengden av ALT for mye informasjon
jeg er helt ny her og har MYE jeg lurer på, men får ta det litt etter hvert..
samboeren min og jeg har vært sammen i ti år nå, og bestemte oss endelig for å slutte på p-ring 19. Juni. Etter 10 år på prevansjon. Har aldri likt mensen (regner med at eg ikke er alene
Søndag 23. juni var mensen på plass.. Det vil si for en liten periode.. Har alltid hatt mensen i 7 dager ( og det har ikke vært no tull, her snakker bli ordentlig med blødninger og smertehelvete
siden da har vi kost hver kveld.. 3-5 juli var det litt murring i mageregionen, som kunne minne om menssmerter, men ingenting kom.
6. Juli fikk jeg ømme/vonde og utrolig følsomme brystvorter (noe jeg har enda..)
6-9 juli hadde jeg farget utfl.
beklager virkelig mengden av ALT for mye informasjon
