En ny start..

Nissemor

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Hei :)
jeg er helt ny her og har MYE jeg lurer på, men får ta det litt etter hvert..

samboeren min og jeg har vært sammen i ti år nå, og bestemte oss endelig for å slutte på p-ring 19. Juni. Etter 10 år på prevansjon. Har aldri likt mensen (regner med at eg ikke er alene :) ) da jeg har hatt enorme smerter og har derfor utsatt så ofte som mulig, derfor var jeg usikker på hva som ventet meg nå..

Søndag 23. juni var mensen på plass.. Det vil si for en liten periode.. Har alltid hatt mensen i 7 dager ( og det har ikke vært no tull, her snakker bli ordentlig med blødninger og smertehelvete :( ) denne gangen var det så vidt det kom noe, minimalt med smerter og dagen etter var mensen borte..

siden da har vi kost hver kveld.. 3-5 juli var det litt murring i mageregionen, som kunne minne om menssmerter, men ingenting kom.
6. Juli fikk jeg ømme/vonde og utrolig følsomme brystvorter (noe jeg har enda..)
6-9 juli hadde jeg farget utfl.

beklager virkelig mengden av ALT for mye informasjon :angel1

Ja, sitter på jobb og prøver å få gjort noe fornuftig.. ( lettere sagt enn gjort, da jeg har blitt helt hekta på å lese på forumet her:) )
Har fortsatt ømme brystvorter og føler vel at det har spredd seg litt, ihvertfall på venstre bryst (er mulig jeg er støl og) dessuten er jeg ganske lett påvirkelig når det kommer til bivirkninger. Kan man tenke seg til ømme brystvorter? Eller kan det rett og slett være bare fordi jeg har sluttet på p-ring??

Jeg fikk sykt ømme brystvorter før eggløsnig nå, og det varte helt til mensen kom.
Og siden jeg har gått på p-pillen i 8 år så var ikke dette noe jeg var vant til ;p
Hater å få skikkelig mensen! Det er vondere og mye mer blod enn på pillen.. Haha. Beklager detaljene ;p

Jeg fikk sykt ømme brystvorter før eggløsnig nå, og det varte helt til mensen kom.
Og siden jeg har gått på p-pillen i 8 år så var ikke dette noe jeg var vant til ;p
Hater å få skikkelig mensen! Det er vondere og mye mer blod enn på pillen.. Haha. Beklager detaljene ;p

Off.. Håper jeg ikke får det verre!
Da puster jeg rolig ut denne pp og venter lydig på TR..
Er du prøver?

Pp1 <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Off.. Håper jeg ikke får det verre!
Da puster jeg rolig ut denne pp og venter lydig på TR..
Er du prøver?

Pp1 <3

Det går vel bra :) Om det blir for ille så får du gå for en varm dusj og evt. smertestillende ;)
Funker fint til meg :)
Er prøver ja :) Er på pp2 nå, og venter el om 7 dager :D

Det går vel bra :) Om det blir for ille så får du gå for en varm dusj og evt. smertestillende ;)
Funker fint til meg :)
Er prøver ja :) Er på pp2 nå, og venter el om 7 dager :D

Da krysser jeg alt av fingre og tær for deg :-)

Pp1 <3

Da har jeg for moro skyld tafsa på tappen (bare meg eller hørtes det rart ut?)Den er høyt opp, lukket og kjennes hard inni og myk utenpå.. Vanskelig å sammenligne med noe da dette er første gang, men skader ikke å fortsette med prøvingen ;0)

12dpo i dag (ihvertfall i følge bv) dagens første kaffekopp smakte helt forferdelig.. Er det for tidlig med slike symptomer tro?
Fortsatt fryktelig ømme bryster og er sliten og trøtt etter lunsjtid på jobben. Konsentrasjonen er også fraværende.. Men det kan jo faktisk skyldes litt sommermodus på jobb :)
Treningen går greit (med unntak at det er vondt/ubehagelig å hoppe pga puppene)
Hadde egentlig ingen planer om å ta test denne pp og heller ta det som det kommer.. Men det spørs om jeg klarer det.. I følge bv kan det i morgen påvises graviditet (forbehold om at jeg hadde el 7.juli da..)
Får se :) hvis jeg faktisk er gravid så vil jeg jo være det uavhengig om jeg tar test eller ikke :-)

Pp1 <3

Er forøvrig kvalm også, men det tar jeg ikke som no tegn, da jeg lett blir kvalm hvis jeg tenker på det ;)

Pp1 <3

Føler med veldig "ukjent" i egen kropp nå.. Veldig mye som skjer.. Det kan jo bare være kroppen som reagerer på fraværet av p-ring.. Men tror likevel at jeg ryker på en test i helga, hvis det ikke blir bedre..

Pp1 <3

Ja, da har det gått noen dager. Må aller først innrømme at jeg tok en test på fredag noe som egentlig bare er tull, da jeg tror det er bittelitt for tidlig.. Er litt usikker på når ikm er denne mnd, da jeg ikke aner hvordan sykluser er.. Men den burde komme i løpet av uka og helst så tidlig som mulig (spesielt når jeg egentlig ikke tror jeg er gravid)
Likevel har jeg hele helgen hatt utrolig "tunge" bryster (kun når jeg tar av bhen). I dag har jeg hatt følelsen av lavt blodsukker, uavhengig av hvor mye jeg har spist. Vet ikke om dette er et tegn? Inntil videre er det bare å vente på ikm..

I går kjente tilogmed samboeren at brystene mine var annerledes. De føles fortsatt tunge, men ikke like vonde i dag. Har hatt en voldsom matlyst de siste dagene, samtidig som det ikke er noe som frister.. Tok en test i dag, negativ. Er veldig usikker på når jeg har el eller hvor lang sykluser min er, men tror kanskje jeg muligens er 16dpo i dag.. Men er som sagt usikker.. Tanta er foreløpig ikke å se (kjenner ikke noe heller) så her er det bare å smøre seg med tålmodighet.. Ja, og forresten, tappen er lukket...

Da er tantesmertene på plass, så nå er a rett rundt hjørnet..

Jada.. Der kom a jaggu..

Da har man hatt tanita på besøk noen dager og begynner å lure på hva som var på ferde forrige gang.. Da hadde jeg nesten ikke vondt og blødde mnimalt i få dager. Nå er det mere tilbake til hva som er normalt.. Får bare vente til tanta drar igjen og i kan prøve litt igjen :)

Back
Topp