En ny kveld..

KathMor

Forumet er livet
og et nytt glass Cola med isbiter

Uendelig gla i barna mine, men det er noe magisk deilig over kvelden klokka 19... Når roen senker seg og mor kan synke ned i soffan.. Bænke seg med en liten bolle chips, litt cola, strikketøy, "fyr" i peisen, tente stearinlys og bare nyyyyyte kvelden som nå bare er min[:)].... sammen med dere da seff [8D]

Og dere gjør i kveld da? Har dere det bra jenter? Er vi glade for tiden? Slitne? Lykkelige? sure? [8D][:D]

Hørtes deilig ut[:D]

Jeg er glad og lykkelig, men også litt sliten[8D] Lillebror sover ved siden av oss i sofaen, Nora sover i senga[:)]

Vi har hatt besøk i kveld, kosa ogg med oreokake og masse prat. Vi fikk en nydelig hjemmestrikka teppe til Neo, eeeelsker hjemmestrikka[:D]

Nå skal jeg snart se 3 bryllup mens mannen dupper av på sofaen[:)]

Ja, sliten er et adjektiv jeg kan slekte til gitt [8D] MEN alt i alt så er det mest kos? Pupping går greit og kjakan sover OK på natta?

Menne du - dårlig gjort å nevne oreokake [&:][:'(][:o][X(][8D] Innbiller meg det er skikkelig vrient å lage? Er det det?

lykkelig og sliten!
men jeg har ikke lyst til å suge kuk, og mannen blir skuffa. hahaha!! følte for å dele dette med dere.

Åh, det hørtes godt ut!
Jeg må si meg ganske enig altså, deilig når de er i seng og man kan sitte seg ned og bare slaaappe av [:)]

I kveld skal jeg se "a walk to remember" med en venninne!! Så her blir det nok felt noen tårer i kveld, nydelig film! [X(][:)]

Jeg er meeget lykkelig for tiden!! Lever i "lykkerusboblen"! Nyforelsket og det er sååå deilig [:D][:D]

Ha en fin kveld jenter [;)]

ORIGINAL: Gullklomp

Åh, det hørtes godt ut!
Jeg må si meg ganske enig altså, deilig når de er i seng og man kan sitte seg ned og bare slaaappe av [:)]

I kveld skal jeg se "a walk to remember" med en venninne!! Så her blir det nok felt noen tårer i kveld, nydelig film! [X(][:)]

Jeg er meeget lykkelig for tiden!! Lever i "lykkerusboblen"! Nyforelsket og det er sååå deilig [:D][:D]

Ha en fin kveld jenter [;)]

Hva er det? forklar meg litt[:)].

Jeg er glad og lykkelig i kveld, savner litt og er pittelitt sliten etter dagen. Drømmr om cola glasset til kath og chipsbollen også - prøver å fortelle megselv at det IKKE er godt med cola og chips[8D]

ÅÅåhh så deilig gullklomp, nyforelsket er det så stas å være![:D]

Og du da Reinbue - ble helt satt ut av å høre du si suge kuk HAHAHAHAHAHAHA *ler*[8D]

Nei du har helt rett tjukka.. colan er dritt vond [:o] NOOOOOOOTTT *nyyyte*

hahahaha, ler fortsatt litt av kommentarer din Reinbue[:-] heheeh

ble veldig misunnelig på din kveld kathmor, en drøm!

jeg aner ikke, men legge meg tidlig... for å prøve å bli bedre form[&o] burde ha rydde og vaska litt, men akk nei!

skal kose meg med tv[:D]

ORIGINAL: KathMor

Ja, sliten er et adjektiv jeg kan slekte til gitt [8D] MEN alt i alt så er det mest kos? Pupping går greit og kjakan sover OK på natta?

Menne du - dårlig gjort å nevne oreokake [&:][:'(][:o][X(][8D] Innbiller meg det er skikkelig vrient å lage? Er det det?

Kjempe kos[:)] Amminga går så det suser, det gjorde ikke det med Nora så jeg er veldig glad for det assa[:)] Han sover også bra på nattan, pupper en eller to ganger[:D]

Og oreokake, det MÅ du lage. Kjempe lett også så godt æ gett[:D]

ORIGINAL: Reinbue

lykkelig og sliten!
men jeg har ikke lyst til å suge kuk, og mannen blir skuffa. hahaha!! følte for å dele dette med dere.

Denne bare MÅ quotes!!!!!!

Det er sååå deilig når ungene er i seng - og sånn skal det være sier mamma[8D][8D][8D]

Må si jeg har det veldig bra for tiden! [:)] Gleder meg til en hel helg med håndball, har en blid mann (som har blitt grå i håret[8D]) og ungene er stabilt veldig gode venner for tiden! [:D][:D][:D]

Deilig med kvelden etter kl 19 ja, det kan jeg skrive under på [8D] Vært hjemme med en syk og litt sutrete Nora i dag, så godt med litt voksentid. Jeg har trent på spinningsykkelen en time, mens jeg så på One Tree Hill. Har blitt helfrelst! Kjøpt meg sesong 1, 2 og 3, men nå må jeg snart kjøpe 4 og..... Blir bare spinning på meg for tiden, for jeg bare må se mer, haha. Mannen skal se fotball nå, så jeg skal krype inn i tv-stua og se Letters to Juliet [:)]

Må le av kommentaren til Reinbue jeg og, haha [:D]

jeg har det veldig bra for tiden, men sliiten ja..
merker stor forskjell fra en til to unger ja.. gruer meg til Eirik skal på jobb ja[&:]
nå sitter jeg å slafer på sofaen å ser litt på babyverden og litt på fotball[:D]
emma sover og Malin sover på sofaen. [:)]

Godt det er mange glade jenter her inne [:D]Det er godt å høre!

Ja man merker godt overgangen sånn sett, sr der om morran eks - tar litt lengre tid å kle på to barn, og å få dem "klare for dagen og ut av døra" [&:] Men rutiner er gull, når du og dere kommer inn i dem så går det nok bra selv når dere er alene [:D]

Nei, regnet med jeg ikke var alene når det kom til at tiden etter 19.00 er gull [8D]

Ja man merker godt overgangen sånn sett, sr der om morran eks - tar litt lengre tid å kle på to barn, og å få dem "klare for dagen og ut av døra" [&:] Men rutiner er gull, når du og dere kommer inn i dem så går det nok bra selv når dere er alene [:D]

Nei, regnet med jeg ikke var alene når det kom til at tiden etter 19.00 er gull [8D]

Det er jo dobbelt så mange unger når man har to istedenfor en! [;)][;)][;)]

Og jeg er glad jeg har noen års aldersforskjell, for jeg har bare en unge å må kle på o.l [8D]

ORIGINAL: Vand

Og jeg er glad jeg har noen års aldersforskjell, for jeg har bare en unge å må kle på o.l [8D]

HAHAH logisk nok, men tar enda lengre tid! Altså å kle på 2 er som tiden å kle på Emma x 3! [8D] Frem og tilbake, ordne fikse, glemme, Emma skal ha på votten NUH mens lillebille skal pakkes i vogna, så skal vi ditt så skal vi datt og lillebille gråter fordi hun er varm *svett*.. gleder meg til varmere tider [8D]

ORIGINAL: Vand

HAHAH logisk nok, men tar enda lengre tid! Altså å kle på 2 er som tiden å kle på Emma x 3! [8D] Frem og tilbake, ordne fikse, glemme, Emma skal ha på votten NUH mens lillebille skal pakkes i vogna, så skal vi ditt så skal vi datt og lillebille gråter fordi hun er varm *svett*.. gleder meg til varmere tider [8D]

Ja, helt enig!! Men tror vi kjenner ekstra på det når vi har to små, begge trenger hjelp til 'alt' (storesøster klarer en del selv da, men må følges tett for ikke å havne langt ute på viddene, glemmer seg lett - og om hun begynner å leke tar d laaang tid å hente henne inn igjen[8|]) Kan ta evig tid å komme seg ut døren[8D][8|]

Blir godt med varmere vær og mindre klær, ser for meg at verden blir et bedre sted da (i alle fall min verden[8D])

Synes det er veldig kjekt med to små, men bilr litt deilig når de er eldre og klarer mer selv[:)][:)] Men er sååå glad for to tette - ser allerede har de har myyye glede av hverandre!!![:D][:D][:D]

Back
Topp