En ny dag hos legen.

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Som noen sikkert har fått med seg så har jeg hyperemesis.
Så jeg måtte inn i går fordi det har vært ille igjen de siste dagene. Kommer inn dit, tar blodprøve og urinprøve. Glukosenivået var på 3, HB var på 11, og urinprøven viste +2.
Så jeg viste jo at det blei en ny runde med IV og hurtig veske. Men så skulle legen finne hjertelyden, noe han ikke gjorde. Jeg tok det helt med ro, for er jo ikke alltid like lett. Så han vil ta en ul, legger meg ned i naborommet og han starter. Tar ikke mer enn 1 minutt så stopper han og går imot døra. "Jeg må gå å hente jordmor jeg, for hun bør se dette"
Jeg blei da liggende der å ane ingen ting, kjente jeg fikk litt små panikk!!
Endelig kommer begge inn, å han begynner igjen. Tar litt tid så sier de begge "det er masse bevegelse og liv her hvertfall"
Jaha!? Så hvorfor måtte du hente jordmor?
Morkaka lå vist på fremvegg, så han ville vise henne det.
Jeg syntes det var veldig rart?! Har det noe å si om den ligger der???

Hmm, det hørtes merkelig ut.. For det er helt normalt at morkaka ligger på fremre vegg. Min gjør også det :) og jordmor sa til meg at det er helt normalt og ikke noe å tenke på :)

Så merkelig å ikke
Minst unødvendig gjort av legen ! Min ligger å på fremrevegg så det ut til på tidlig ul. Er ikke noe spesielt med det . Å det burde han ha sagt før han hentet jordmor!

Men over til det andre masse god bedring håper du har fått kommet hjem igjen. :)

Uff, god bedring. Håper det slipper taket snart, så du kan kose deg litt og.
Så utrolig dårlig gjort å engste deg sånn for DET. Er jo maaange som har morkaken foran. Kunne iallfall sagt hva det var først. Det som kan ha noe å si når en skal føde er jo om den ligger foran åpningen, men da tar de jo ks så det er jo heller ikke noe problem sånn sett. Godt at det var masse liv:D

Huff for en teit lege!
Men godt alt var fint og mye bevegelser:)

Det Blei unødvendig mye bekymringer i går syntes jeg :/ Må inn igjen nå, får håpe at vesken jeg fikk i går hjalp sånn at det ikke blir ett nytt sykehusopphold. Som legen sa til meg i går " nå må du spise, for deg og babyen sin skyld!"
Tenkte bare med meg selv, ja det er lettere sagt enn gjort!! :P Prøve dette du, så skal vi se om du hadde sagt den setningen igjen.

Hehe... men heldigvis så tar jeg alt med ett smil, å innstilling om at alt ordner seg til slutt. (Tror jeg :P )

bde37c42bd884cf4ac53f2b7409d6691

I dag også... jaja :)

Merkelig ja! Min ligger også på fremre vegg...

Back
Topp