En morsom opplevelse

Kathrine

Betatt av forumet
I går skulle jeg passe venninnen min sine to små deilige engler mens hun var ute et ærend. Eldstemann er to år og 9 måneder og minstemann er 9 måneder. La oss si at det ble en begivenhetsfull liten time...:[:)]

Det begynte med at eldstemann tegnet på bordet med blå kulepenn, og det skal sies at bordet er ubehandlet så det går ikke vekk, pluss han tok litt hardt i slik at det ble en skrape appåtil. (det var ikke med vilje for han hadde penn i hånden da han skulle klatre ned fra stolen og så vooooops)

Stelletid for litlingen endte med talkum i ansiktet og ikke bare i stumpen, og krem overalt, ikke bare i babyvalkene.

Da minste gull skulle ha mat, var det til slutt grøt på store deler av pysjen hennes og da mener jeg sånn skikkelig seig grøt som bli stiv som maling når det tørker, grøt på buksa mi, samt melk litt her og der og overalt.

For å toppe det hele så helte største gull grøt-pulver i potteplanten, snø???

[:D]

Uten å tulle, dette var på cirka 45-50 minutt. Det herligste av alt var jo at ongan har superhumør og bare ler selv om de er fulle i griseri, eller kanskje nettopp derfor...?

Måtte bare fortelle om denne søte, lille hendelsen som dere foreldre sikkert har opplevd hver deres gang.

Hilsen Kathrine som er full i beundring over familier med små barn OG rene hjem???[8|] [;)]

He,he...
Det sies at det er noe galt om en ikke merker at en har barn![;)]
Barn er barn,og de må jo få lov å grise og søle litt da...

Bouncing buttplug skrev:
Rent hjem.. Hva er det for noe??emoticon

Barn er nyydelige vesenemoticon

He he, det der med mat over alt høres veldig kjent ut! Rene klær etter måltid? Da skifter man! Bord, stol og gulv vaskes evt. skrapes med sparkelspade (det frister... spesielt om en har glemt å vaske etter forrige måltid.) Ungen kles av og kan evt. spyles. Husk at idet du bærer barnet til badet så imprinter en seg selv med mat og klin også :-P Er vi i selskap så spiser jentungen med malefrakken på for å bevare klærne mer enn 10 min. Hjemme er det er nyttesløst prosjekt, vanish er min venn.

Kjedelig med den pennen da... Men da har du lært at unger ikke bør ha sånt i hendene med mindre de skal sitte stille og bruke de :-P

Jeg er alltid like fascinert når så gamle tråder plutselig dukker opp emoticon

Back
Topp