En mors ønskeliste

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Hvis noen spør deg hva du virkelig kunne tenkt deg nå – bortsett fra lykkelige barn. Hva ville du svart? Her er 20 herlig egoistiske småbarnsmor-drømmer.

Les hele ønskelisten her

Ønsker du deg noe fra listen??

Jeg ønsker meg et døgn heeeelt alene på hotell. Der jeg kan dusje og gå på do med døren igjen, sove så lenge jeg vil, lese en bok... *drømme*

Faktisk ingen av de som fristet sånn veldig, eneste må være vaskehjelp. DET skulle jeg ønske jeg hadde!

Og en hel middag uten sutring og klaging. At alle sitter ved bordet og faktisk spiser maten sin. Er vi heldige skjer det en gang i året. Det er slitsomt.

Åh tenk en kveld aleine med sambo, en deilig middag, ei flaske vin, boblebad, lidenskapelig sex, ligge i senga aleine :-)

God samvittighet ønsker jeg meg! Har konstant dårlig samvittighet når jeg må jobbe sent, jobbe helg, er trett osv...

Ha en skikkelig runde i senga uten at det gjør vondt, det ønsker jeg meg aller mest nå!! :p

Ønsker meg en helg på høyfjellshotell med spa med mannen. :)
Eller en kjøkkenmaskin. :D

Ei heil helg der alt går som det skal, ikkje noko problem, god mat, drikke, ein kropp som ikkje er vond, at mannen er kjempe oppmerksom på meg :)

Å passe inn i dongeribuksene hadde ikkje vært dumt. :)
14 mnd etter fødsel, og eineste dongeribuksene som passer er mammabuksene. :)

Jeg ønsker meg et hotellopphold med spa, 7-retters middag på restaurant med kjæresten min (uten barn så klart) og bare ligge og kose i senga hele morgenen, kanskje roomservice med frokost på senga:)

Jeg ønsker meg full, lang kroppsmassasje, etterfulgt av et varmt oljebad! I dempet lys og med rolig musikk i bakgrunnen - heeelt alene <3

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg ønsker meg et skikkelig kamera og en uke i Hellas med barnevakt :P

Sove og trene!

Jeg ønsker meg et hotellopphold med spa, 7-retters middag på restaurant med kjæresten min (uten barn så klart) og bare ligge og kose i senga hele morgenen, kanskje roomservice med frokost på senga:)
Det hørtes utrolig deilig ut.

Ellers kunne jeg godt tenkt meg å passe buksene fra før jeg ble gravid og sove en hel natt uavbrutt.

Jeg har alt på den listen bortsett fra spa og hushjelp :P Vil jo gjerne ha det da ^^

Back
Topp