En mnd igjen

Jaaaaaa [emoji3][emoji3]

Ikke særlig. Men blir vel bedre når ting er mer på plass. Men for tiden syns jeg heller en fjellvegg er mer fristende

gleder meg ja:) liker jul:)

Gleder meg kjempemasse! Elsker jula <3

Jaa! Juletiden er virkelig en magisk og fin tid. Men føler jeg henger litt etter nå i forhold til både julepynt, julerengjøring og julegaveshopping. Er som regel veldig tidlig ute, men har ikke begynt med noe av det enda :eek:

Jaa! Juletiden er virkelig en magisk og fin tid. Men føler jeg henger litt etter nå i forhold til både julepynt, julerengjøring og julegaveshopping. Er som regel veldig tidlig ute, men har ikke begynt med noe av det enda :eek:
Jeg henger også etter, men gleder meg fordi om :D

Jul er egentlig noe jeg sjelden gleder meg til. Syns det er mest styr.

Huff. Kan ikke si jeg gleder meg i år, jeg skulle jo ligge og kjenne etter håpefulle bevegelser fra baby i magen, og vi skulle gått ut med graviditeten på årsdagen vår fra da vi ble offisielt kjærester på facebook :confused: Og nå.. ingenting.

Huff. Kan ikke si jeg gleder meg i år, jeg skulle jo ligge og kjenne etter håpefulle bevegelser fra baby i magen, og vi skulle gått ut med graviditeten på årsdagen vår fra da vi ble offisielt kjærester på facebook :confused: Og nå.. ingenting.
:Heartred:Heartred

Føler med deg... :Heartred
skulle gått med stor mage selv nå i julen.. Meen vi får satse på at det snart blir vår tur også :)

Jeg gleder meg til førjulstida, elsker desember med magien den har med seg og forventningene til ungene. Det å pynte i starten av desember er noe eldste digger og aktivitetskalenderen som gjør at vi gjør noe sammen hver dag uansett hvor travelt vi har det.

Back
Topp