En mann - fire koner?

Ser på serien :) Tror nok ikke jeg kunne ha levd sånn nei... og er jo litt sjalusi der inne og.. Men synes det er hårreisende at det ikke skal være lov til å leve sånn.. hvis man vil det frivillig.. er det tvang, er det selvsagt noe annet.. men i denne familien her er det jo ikke noe tvang inne i bilde :) Ikke som vi får inntrykk av i alle fall..

Ikke et liv for meg.

Jeg skulle nok klart det, om det ikke hadde vært for den sterke tilknytningen til religionen :P
Men uten religionen forsvinner jo litt av konseptet, så jeg mener nok nei.
Jeg er ikke mot religion sånn sett, jeg hadde bare blitt litt sliten av å ha gudstjeneste på stua liksom...

Og jeg liker jo å være gift med bare mannen min. Og jeg liker at det bare er oss to som bestemmer over vårt liv. Og jeg kjenner jo at jeg blir småsprø av slektninger som har meninger om hvordan vi burde leve livet vårt. Så kanskje ikke.

Nei, det hadde jeg aldri klart. Ville ikke delt kjæresten min, huset mitt, barna mine eller noe annet.

Det eneste som kunne vært positivt, var hvis søsterkonen min var husmor. Helt greit om jeg kunne jobbet hver dag, så kunne hun handlet, hentet unger, vasket og laget middag :p

Kunne ikke fungert for meg. Jeg er ikke sjalu, men vil ikke dermed dele mannen min femti / femti med noen andre.
Også har vi nok unger tilsammen om vi ikke skal ha to-tre flokker til :p

Nei. Synes det blir litt perverst på en måte, uten at jeg har noen som helst god grunn til å synes det.

Personlig hadde jeg ikke orket. Vil ikke dele mannen min, og ihvertfall ikke at han skal ha barn med noen andre :o

Nei så absolutt ikke! :o
Vil ikke dele mannen min med noen på den måten, not my cup of tea

Nei takk, liker å ha mannen min for meg selv :)

Hadde ikke fungert for meg.. Men ser det kan fungere som livsstil hvis man er innstilt.

Satt å så på det litt i dag? Jeg kjenner jeg blir ganske stressa av det, å kan ikke se for meg å dele mannen min med andre damer. Men ser jo litt fordelene med det også. Stor familie, muligens gode venninner og mye hjelp. Noen ganger ser det litt koselig ut også. Men for meg personlig, hadde det aldri gått. Jeg er altfor sjalu!

Kunne du?? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg kjenner jeg blir ganske irritert av den serien. Mest fordi det går på TV :rolleyes: At de lever slik er greit for meg, men hvorfor skal de vise det frem slik? Synes de det er så fantastisk at de ønsker å promotere livsstilen? Hvor er serien om kvinnen med flere ektemenn? :woot: (Hvis det finnes så har ikke jeg fått det med meg i hvertfall).

Jeg kunne aldri levd slik, absolutt ikke.

Back
Topp