En mann, fire koner på TLC..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Hva ER det med den mannen som klarer å kapre 4 damer å en gang.. [8|]
Spesielt å skulle gifte seg, og så står kone nr.2 å ordner deg så du skal være fin til å gifte deg med kone nr.4..

ORIGINAL: Enaj

Sitter å ser på det jeg også, for en ekkel glatt type [>:]
Verste er at det ikke ser ut som de er medlem av noen type sekt heller, så dette gjør de helt frivillig ?!?!?

æsj...

Joda, de er fundamentalist-mormonere, selv om de ikke går i sånne kjoler og forkler. De fleste av konene hans var vokst opp i flerkoneri selv også.

Blir rett og slett kvalm jeg, stakkars barn!

Barna er nok de som har det best her, tror jeg...

ææææsj, stakkars barn og stakkers koner...

Virker som det funker finfint for dem.

Syns ikke synd på noen der, jeg. Og ikke finner jeg det spesielt ekkelt. Ikke noe som hadde passet for meg, men syns det er fascinerende at noen velger å leve på den måten.

ORIGINAL: Setareh

ææææsj, stakkars barn og stakkers koner...

Så lenge alt her er inngått frivillig og barna ikke vet om noe annet, så lider de ikke. Ett hvert ekteskap har problemer innimellom som hun ene sa...

ORIGINAL: merete_80

Virker som det funker finfint for dem.

Syns ikke synd på noen der, jeg. Og ikke finner jeg det spesielt ekkelt. Ikke noe som hadde passet for meg, men syns det er fascinerende at noen velger å leve på den måten.
Må si meg enig her[:)]

Jeg glemmer jo alltid å se på dette [8|]
men har fått med meg noen episoder da...

men jeg lurer på... sover alle 5 i samme seng???
Eller har hver kone sitt eget soverom, så går han på rundgang?? [8|]

Synes ikke synd i noen av konene, de har jo valgt det selv, helt frivillig. Og barna lider sikkert ingen nød heller, de virker jo glade og fornøyde! Og i Amerika er nok litt sånne "rare" familier mer vanlig enn her i lille Norge...

Tenk så heldige de ungene er som har så mye søsken og lekekamerater.. [:)]
Det er jo konene det er værst for. Kunne aldri delt min mann med en eller flere andre kvinner..

Konene har hver sin leilighet inne i huset. Ser ikke ut som om det er synd på noen av dem. Alle er jo i dette ekteskapet frivillig. Og barna har jo flere foreldre som er glad i dem.

Etter som jeg har skjønt har hver dame en egen leilighet i huset. Så bytter mannen på å komme til dem.

Den 4 kona var det jo den 1 kona som foreslo.....

De er jo mormonere og det er jo ikke noe uvanlig med flerkoneri innenfor denne religionen. Utah er også betegnet som mormon.staten pga av hovedkirken som står der. Så alle disse er jo vant til en slik familieløsning.

Det ville ikke ha funket for meg, men har all respekt for de som velger å ha det sånn.

Synes det bare er fasinerende at det går ann jeg [:D] Jeg ville mye heller levd i et sånt ekteskap enn i et tvangsekteskap i irak[:)]
Det ser ut som at de har det veldig bra! Og fint for konene, slipper sexmas hver kveld

Ja, jeg syns heller ikke synd i noen.. De gjør det jo helt frivillig..
Men det er så RART å se på.. [:D]

Jeg var på besøk hos en familie i Algerie hvor det var tre koner. Hun ene var fransk, den eldste og første da, de var jo gamle, hun andre var fra sør i Algerie, og han hadde møtt henne da han var i militæret, og hun var enebarn og foreldreløs så hun jobbet på en skole for barn av militært personale hehe, søt kjærlighetshistorie egentlig, og hun tredje kona var kusina hans, som var blitt enke med tre små barn da hun var relativt ung.

Dette er skjelden i Algerie, kjenner bare til en annen familie som lever med to koner da, men det var nok en litt mer tragisk historie enn den jeg nevnte først her, men han mannen var så snill og alle fungerte så fint sammen i den familien, var helt fantastisk å se hehe. Det morsomme var jo at alle tre konene faktisk var litt like også... Samme figur sånn ca, og minte om hverandre i utseende hehe.

ORIGINAL: *Meya*

Sitter å ser på det jeg også, for en ekkel glatt type [>:]
Verste er at det ikke ser ut som de er medlem av noen type sekt heller, så dette gjør de helt frivillig ?!?!?

æsj...

Joda, de er fundamentalist-mormonere, selv om de ikke går i sånne kjoler og forkler. De fleste av konene hans var vokst opp i flerkoneri selv også.

To av konene fikk jo ikke familien sin til å komme i bryllupet engang fordi de var så imot dette her. Jeg fikk ikke med meg at de var mormonere, han satt jo å drakk øl i episoden i går og hun ene konen bannet jo flere ganger [8|]
Men men... det er kanskje ikke så nøye for "Gud" så lenge de deler på mannen og er gavmilde mot hverandre.

Nei, jeg syns dette var rett og slett kvalmt jeg [:'(] Og jeg syns fremdeles synd på barna som vokser opp med en far som går på rundgang, for et syn på kjærlighet de må få [:o]
Jeg tror to av de i alle fall, var vokst opp sånn, i alle fall hun som er litt kraftig, kone nr to eller tre, og hun siste, var vokst opp sånn.

Tror ikke de har noe forkvaklet syn på kjærlighet jeg, de virket som veldig glade barn.

Back
Topp