En mamma er????

Mammaen min kan alt og vet alt. Det har hun gjort gjennom alle fasene mine i livet. Håper jeg følger henne.

Kan godt være litt håpløs jeg da. For det er jeg jo:p

Mammen min er fantastisk. Hun stiller opp uansett og har alltid gode råd. Håper pluggen min ser på meg på samme måte ( minus pubertet tankene). Håper han føler at han alltid kan snakke med meg og at han alltid vil føle seg trygg og føle seg hjemme hos meg.

Jeg er tydeligvis 16 år, jeg da. :p

Jeg håper jeg blir en klippe i mine barns liv, en som de alltid kan stole på, som de alltid kan fortelle alt til, og som alltid vil stille opp for dem når de trenger det.

Mammaen min er alt jeg kunne drømme om! Håper barna mine får samme syn på meg som det jeg har på min mamma når de blir så gamle som meg:)

Jeg har verdens beste mamma, som alltid er der for meg- og stiller opp på kort varsel. ☺️

Selv håper jeg at jeg er en mamma som alltid er der for lillegutt! Det tror jeg også jeg er!☺️

Min mamma er håpløs. :P
Håper jo jeg blir litt bedre. :p

Jeg hoppet over 14, 16 og 18 år jeg, og nå er jeg visst 75...

Mamma var i mine øyne verdens beste, og jeg kunne snakke med henne om alt.
Savner henne ♡♡♡
Håper jeg kan være som henne:)

Jeg hoppet over 14, 16 og 18 år jeg, og nå er jeg visst 75...

Mamma var i mine øyne verdens beste, og jeg kunne snakke med henne om alt.
Savner henne ♡♡♡
Håper jeg kan være som henne:)

Sender en god klem ❤️

Jeg er en blanding av 25, 35 og 45 :)

Mamma (og pappa) er en trygg havn, noen keg kan ringe når som helst om hva som helst, de stiller alltid opp. De er solide og jeg er veldig glad for at jeg har dem.

Jeg er nok en blanding mellom 4 og 35. Spør helst foreldrene mine først, uansett hva det gjelder :D

Mamma er den personen som har såret meg mest men også en av dem jeg er mest glad i :) hun stiller opp!
Håper jeg ikke følger hennes spor med tanke på forhold/menn, og at jeg ikke blir like mye "hønemor" som hun er :P men håper å vise like mye omsorg og være like god :D

Skal være en varm, stabilog trygg "havn". Desverre er min havn en flytebrygge, så vet aldri helt sikkert hvor jeg har den:wtf: Tidvis god, hjelpende og kjærlig og tidvis helt fraværende.

Selv håper jeg å bli en trygg havn De alltid kan finne :)

Mamma er håpløs men heller litt mot at hun kan litt :p ikke vært den beste mammaen og fått så god barndom. Jeg håper jeg aldri blir som hun var :)

Er visst 75år...
Skulle ønske jeg fikk oppleve fra 25år❤ mamma var en som betydde alt,var der for meg og var min bestevenninne

Er visst 75år...
Skulle ønske jeg fikk oppleve fra 25år❤ mamma var en som betydde alt,var der for meg og var min bestevenninne

Klem til deg♡
Trist å gå glipp av så mange år

Min mamma er egentlig håpløs, så jeg håper jeg er og blir bedre. :)

Jeg har en helt fantastisk mamma! Hun stiller opp, bryr seg (kanskje i overkant til tider) og det tas nesten aldri store avgjørelser før jeg har snakket med henne om det. Er så glad for at jeg har en mor som passer på, selv om jeg er voksen ;-) håper jeg blir en like bra mor som henne!

Er nok både 25,35 og 45 :-)

Jeg er vel en blanding av 12 og 25 år. ;)
Jeg hadde ikke noe nært og trygt forhold til mamma mens jeg vokste opp fordi hun rett og slett var gal... Nå tar hun medisiner og går til psykolog, så etter jeg flyttet ut har vi fått et mye finere forhold. Vi snakker mye sammen og jeg kan lufte noen av mine bekymringer og problemer for henne.
Hun har fortsatt litt hun sliter med, så jeg pøser ikke alt på henne.
Jeg er fortsatt bitter over min barndom, men jeg syns ikke det er verdt det å ødelegge det forholdet vi har nå og mine barns forhold til henne. Fortiden kan man ikke endre likevel...

Back
Topp