En litt morsom historie...

to små englebarn

Forumet er livet
Jeg og sambo var på kino for å slappe av litt etter en hektisk men koselig bursdagsfeiring. Thea er jo 1 år idag. En dame kommer dumpende ned i setet ved siden av min sambo og jeg tenker...hvor har jeg henne fra?

JO..det var jordmoren som tok imot Thea da hun kom til verden!
Så rart å tenke på at for nøyaktig 1 år siden idag var alle vi tre på fødestuen sammen... er det mulig liksom.. 

ORIGINAL: Tackoma

Så gøy da..snakket du med henne da?

hehe nei..tenkte hun skulle få se filmen ifred.. husker ikke oss hun vettu, men hadde jo vert artig å fortalt henne det da..

artig!!!!!!

så arti! du sku sakt d til ho, ho hadde sikkert bare suns d va kjempe arti![:D]

Jeg har en lignende opplevelse.. vi traff jordmoren vår på bystasjonen i bergen.. i rulletrappen faktisk. Da var det 2 måneder siden jeg fødte. Både jeg og sambo kastet oss rundt halsen på henne, og hun klemte oss godt tilbake. Vi fikk utrolig god kontakt på føden så det ble liksom helt naturlig. Vi var også oppe på sykehuset noen dager etter fødselen med blomst til henne og bilder av henne og babyen når hun veide og målte henne. Det var kjempekoselig og rart å se henne igjen :)

Og til alle som skal føde på haukeland sykehus: MARTE OPPEDAL, hun er en utrooolig flink og søt jordmor [:)][:)]

ORIGINAL: mammatKaja

så arti! du sku sakt d til ho, ho hadde sikkert bare suns d va kjempe arti![:D]

[:D]

Back
Topp