En liten...

Herlig :) Hvor langt er du på vei? Siden dere kunne se kjønnet? :)

Gratulerer med gutt!! er vel den første i juli gruppen som finner det ut.. håper når jeg skal på ul er da 14+5 at de kan se det da.. men gutt ser de jo veldig lett sier de!!

kanskje AMAHEL :smiley-angelic006 kan farge navnene vårer i TERMINLISTEN etter BLÅ/ROSA evt en farge for de som ikke skal vite hva de får! ;)

Så gøy og gratulerer så mye. Har 2 gutter og de har heller ikke vært blyg på ul.

Så kjekt :) Gleder meg eg også til det er min tur :)

Åh, jeg synes det er så lenge å vente til februar med å få se den lille igjen! Og jeg gleder meg så til å vite hva det blir! Var på UL i uke 13+3 og da var det umulig å si enda!

Takk dere, kjempe moro :D Jeg har ei jente fra før så det blir fint med en av hver :)
Ja jeg er kanskje den første her inne som vet kjønn? :) Blir moro når dere andre vet å :)

Åå, så gøy å få se hva det er, gleder meg veldig til oul, håper jeg får greie på hva det blir da :)

Gratulerer med liten gutt :D
Det blir så spennende å se fremover hvilke kjønn som skjuler seg i magene her inne :)

Så gøy! :) Gratulerer med en liten prins i magen <3

Så moro å finne ut,og så fint med en av hver :-) Nå begynte jeg å glede meg enda mer til OUL,4 uker til!!

Så gøy! Gratulerer med en liten prins i magen :)

Gratulerer med prinsen. Jeg har vært på ul i dag og vi skal også få en liten prins. Har en fra før av og er kjempe fornøyd med en til. :)

åh,så gøy! :) gratulerer så mye med prinsen! ;)

Back
Topp