En liten tilstands rapport!

Mayb31

Elsker forumet
Ja jenter, her er jeg igjen.
Har ikke så mye spennende å skrive om så jeg skriver litt om megselv.

Har siden tirsdag hatt skikkelig influensa, og gjett om det er dritt når man ikke skal ta febernedsettende,hostesaft eller nesespray.
Måtte ty til 2 Pinex,en spiseskje hostesaft og en god del nesespray.
Nå er jeg enndelig på bedringens vei.
Men så har vi jo denne uovervinnelige kvalmen også da. Spyr ca 4-5 ganger i løpet av ettermiddag og kvelden. Er så lei av å ikke ha noe overskudd.
Stakkars Celina hun får ikke mamma til å være med på noe lenger.

Ja vi var jo på UL på mandag, og det viste en liten gutt! Så nå har vi navnet klart. Han skal hete Markus.
Har alltid likt det navnet og når vi ventet på Celina så bestemte vi oss for at om det ble jente så ble det Celina og om det ble gutt så ble det Markus. Så da holder vi oss til det ennå.
Prøver sånn smått å forklare Celina dette at hun skal få en lillebror,men ikke så lett å forstå for henne stakker!

Markus sparker og lever som bare det inne i magen. Har av og til sett sparkene utenpå magen også nå.Og magen har virkelig vokst,men jeg har ikke lagt på meg mer enn 3,5 kilo ennå. Sikkert fordi jeg spyr sånn,men det kommer vel flere kilo etterhvert.
Jeg la på meg 12-13 kilo i forrige svangerskap.

Håper alle dere har det fint! Jeg titter innom ca 1 gang for dag om ikke mer,så selv om jeg ikke er så aktiv med skrivingen så er jeg her jenter!!!!!!

Godt du er på bedringens vei![:D]

Gratulerer med gutten. Kjempe fint at du er i ferd med å bli friskere! Håper den spyingen gir seg for deg!

Gratulere med gutten!
Fint navn dere har valgt!!!!

Vi tenkte enten Markus eller Oliver vi hvis det blir gutt.
Men jeg liker Markus best[:D]

huff, håper virkelig denna kvalmen gir seg så du slipper å kaste opp resten av svangerskapet! Jeg har blitt mye bedre, tørr ikke tenke på hvor lite overskudd jeg hadde hatt dersom jeg hadde kasta opp så ofte i tillegg til å være gravid! 3,5 kg er ikke lite å legge på seg det! :) Har selv bare lagt på meg 1,5kg foreløpig! :)

LYKKE TIL VIDERE!! :)

hallo..ja nå er det jammen lenge sida vi har hørt frå deg!
håper du vert stadig betre da! men ang febernedsettande..du kan ete paracet som vanleg under gravien,men du skal ikkje ete pinex!!!!!
spennande med ein bror da!![:)]

ORIGINAL: teba

hallo..ja nå er det jammen lenge sida vi har hørt frå deg!
håper du vert stadig betre da! men ang febernedsettande..du kan ete paracet som vanleg under gravien,men du skal ikkje ete pinex!!!!!
spennande med ein bror da!![:)]

Ang febernedsettende....snakket med legen og han sa at det eneste som var forbudt var ibux,men at paracet og pinex nesten er det same så det kunne jeg ete. Tåler ikke paracet jeg da...

Flott å høre fra deg igjen, det er lenge siden sist ja. Fint at du er bedre, får håpe kvalmen også gir seg snart slik at du kan nyte svangerskapet. Det er jo ikke så mange ukene igjen før det begynner å bli tungt for alle oss i klubben. Grattis med gutt også, kjempefint navn dere har valgt da[:D]. Vi har bestemt oss for Hans Olai.

ja det var jo det eg mente..herregud haudet mitt er midlertidig ute av drift!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp