En liten tilleggsopplysning...

Oii så utrolig gøy!!! :smiley-bounce022 Spent å se om det er flere av oss som får to. :joyful:

Jeg har kjent litt stikkinger/strekk på begge sider av livmoren, men det tror jeg er normalt ellers også fordi livmoren strekker seg jo over hele. Men jeg ble utslått av trøtthet allerede etter fem uker (i starten av uke 6) og har vært fryktelig kvalm fra slutten av uke 6.

Men selv om jeg hadde tidlige symptomer så hadde jeg ingen anelse om at det var to der inne! Fikk virkelig bakoversveis da jeg så det på skjermen på UL. Det er ingen i min eller hans familie som har det, og det er heller ingen andre grunner til at jeg skulle få to :woot:
Dere er eneggede som er arvelig hvis jeg ikke tar feil, toeggede så løsner det ved 2 egg ved eggløsning i kombinasjon med 2 raske og effektive svømmere :hilarious: Utrolig gøy!

Dere er eneggede som er arvelig hvis jeg ikke tar feil, toeggede så løsner det ved 2 egg ved eggløsning i kombinasjon med 2 raske og effektive svømmere :hilarious: Utrolig gøy!
Det er toeggede som er arvelig :) da slipper man to egg samtidig en syklus. Kan også skje når man blir eldre :)

Eneggede er ikke arvelig og alle har like stor sjans til å få det. Da skjer det en feil i celledelingen så det blir til to babyer istedenfor 1 :)

Åj, så gøy da:happy093

Det er toeggede som er arvelig :) da slipper man to egg samtidig en syklus. Kan også skje når man blir eldre :)

Eneggede er ikke arvelig og alle har like stor sjans til å få det. Da skjer det en feil i celledelingen så det blir til to babyer istedenfor 1 :)
Aaahaaa! Se der da lærte jeg noe nytt :D #feilinformert

Åååååh! Så gøy! Håper egentlig litt på tvillinger. Men har satt inn ved ivf, så i så fall må det vel være eneggede som kan være eneste mulighet

Back
Topp