Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvillingmor som sniker.Dere er eneggede som er arvelig hvis jeg ikke tar feil, toeggede så løsner det ved 2 egg ved eggløsning i kombinasjon med 2 raske og effektive svømmereUtrolig gøy!
Ingen fra før, så dette blir spennende!Så moro! Har du barn fra før?

Inni magen min er det TO!!!
Fant toeggede tvillinger på TUL, begge med fin hjertelyd. Jeg er i sjokk og SÅ glad!

gratulerer så mye

dobbel lykke 

Må lure på hvor kildene mine stammer fra da jeg trodde at det lå i genene hos far..men nå skjønner jeg jo at det er fra mor når det er toeggede som kan være arveligTvillingmor som sniker.
Det er omvendt. Eneggede er tilfeldig - egentlig en"feil" at et egg har delt seg en ekstra gang. Den perfekte "feilen"
Toeggede kan være arvelig på morssiden, men for at man skal si det er arvelig må man ha fått toeggede tvillinger i flere ledd bakover, som mor, mormor, oldemor osv, ikke nødvendigvis i alle generasjoner da.
Ellers er toeggede vanligere om kvinnen er litt "eldre" da kroppen blir mer slepphendt og slipper flere egg av gangen.
Hvordan har jeg ikke fått med meg dette i mine 32 år på jorden!
Men lærer noe nytt hver dag
takk for oppklaringen!En far kan føre genet videre fra sin mor til sin datter vil jeg troMå lure på hvor kildene mine stammer fra da jeg trodde at det lå i genene hos far..men nå skjønner jeg jo at det er fra mor når det er toeggede som kan være arveligHvordan har jeg ikke fått med meg dette i mine 32 år på jorden!
Men lærer noe nytt hver dag
takk for oppklaringen!
Har en mor og mormor som har fått toeggede tvillinger (dvs mamma er og to av søsknene mine er), så er veldig spent på om det kan skje meg også
Men 6+0 i dag og ingen spesiell mistanke om det enda...Det stemmerEn far kan føre genet videre fra sin mor til sin datter vil jeg tro![]()