Så moro! Har du barn fra før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent å se om det er flere av oss som får to. 
Åååh herregud!!!! Dobbelt gratulerer!!!Inni magen min er det TO!!!
Fant toeggede tvillinger på TUL, begge med fin hjertelyd. Jeg er i sjokk og SÅ glad!

Gratulerer så mye 
Oij!!!Inni magen min er det TO!!!
Fant toeggede tvillinger på TUL, begge med fin hjertelyd. Jeg er i sjokk og SÅ glad!

Dere er eneggede som er arvelig hvis jeg ikke tar feil, toeggede så løsner det ved 2 egg ved eggløsning i kombinasjon med 2 raske og effektive svømmereJeg har kjent litt stikkinger/strekk på begge sider av livmoren, men det tror jeg er normalt ellers også fordi livmoren strekker seg jo over hele. Men jeg ble utslått av trøtthet allerede etter fem uker (i starten av uke 6) og har vært fryktelig kvalm fra slutten av uke 6.
Men selv om jeg hadde tidlige symptomer så hadde jeg ingen anelse om at det var to der inne! Fikk virkelig bakoversveis da jeg så det på skjermen på UL. Det er ingen i min eller hans familie som har det, og det er heller ingen andre grunner til at jeg skulle få to![]()
Utrolig gøy!Herlighet, gratulererInni magen min er det TO!!!
Så utrolig artig 
Det er toeggede som er arveligDere er eneggede som er arvelig hvis jeg ikke tar feil, toeggede så løsner det ved 2 egg ved eggløsning i kombinasjon med 2 raske og effektive svømmereUtrolig gøy!
Aaahaaa! Se der da lærte jeg noe nyttDet er toeggede som er arveligda slipper man to egg samtidig en syklus. Kan også skje når man blir eldre
Eneggede er ikke arvelig og alle har like stor sjans til å få det. Da skjer det en feil i celledelingen så det blir til to babyer istedenfor 1![]()