En liten skuffelse

1+1

....
Hei.
Jeg tror desverre ikke mai 2015 blir måneden for oss. Litt blod på papiret i dag. Kjenner på skuffelsen, men vi har flere måneder fremfor oss.

Noen som har opplevd lyst blodslim todlig i svangerskapet uten at det påvirket graviditeten? Har hørt det kan være ufarlig, men tør ikke håpe på det. Er bare 4+0, så tror TR er her.

Hadde en liten blødning i uke 6 sist, men det var etter sex og viste seg å være ufarlig. Det kan komme blod fra andre plasser oppi der også, krysser fingrene for deg :-)

Fiskefrua sin iPhone

Har ikke erfaring med hverken uskyldig spotting eller blødning tidlig i svangerskapet, men har hørt at det er nesten like vanlig å ha det som å ikke ha det...! Krysser fingrene for deg, håper du blir værende i mai 15! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke en festeblødning du har hatt da?
Ett par dager før forventet mens så fikk jeg litt rosa slimlignende på papiret og har ikke hatt noe blødning etter det. Lurer på om det kanskje var en festeblødning. Er uke 9+6 idag :)

har lest at det er vanlig med litt blødning rundt ikm dagen.selv fikk jeg rosa på papiret 10 dpo og var gravid:)

Sukk. En liten lettelse, samtidig som jeg ikke tør håpe for mye. Det jeg så på papiret i dag høres akkurat ut som det dere beskriver. Krysser fingrene for festeblødning, og null TR :-)

Ja, jeg har blødd litt nå og da. Hatt noe rosa utflod, og litt slimete blod på papiret. Alt er bra fortsatt:) Er nok like vanlig som uvanlig i et normalt svangerskap.

Takk for gode ord, MissCherie. Det er bare det at jeg venter TR nå om et par dager, og er redd det er en forvarsel på det. Kjenner et snev av håp, så nå håper jeg det spirer inni der og at jeg får være igjen her hos dere i mai :)

Jeg hadde "mensen" er par dager før jeg fant ut at jeg er gravid. I alle fall trudde jeg det, men det må bare ha vært en uskyldig blødning i forbindelse med svangerskapet. Krysser fingrene for deg!

Jeg har også hatt det... første gang i går... jeg ble også litt beskymra...

Sniker fra April. Hadde flere små blødninger før jeg visste at jeg var gravid (og da var jeg ca 4 uker :) er snart 12 :D

Eg hadde 3 små blødninger i uke 4 - 5 :) Var på tidlig ultralyd i dag, og blødningen var ufarlig og kom fra mormunnen :)

Så trist da :-( Håper det går greit med deg, og at dere blir gravide igjen snart. Klem

Back
Topp