En liten presentasjon:)

Sunshine_85

Flørter med forumet
Heisann alle sammen:)

Jeg hører egentlig til juni forumet,men siden jeg har termin 2 juni så har jeg begynt og tenke mer og mer på at det er jo fullt mulig at jeg får en liten mai baby:) Så jeg er stadig innom dere og sniker litt her,og tenkte det da var på tide og fortelle litt om meg selv:)

Snart 27 år gammel jente,venter en liten prins,vårt første barn:) Samboer blir 30,vi har en finsk lapphund som har vært barnet vårt til nå:)
Skal føde på Sykehuset i Telemark..

Ser det allerede er MANGE her inne som har fått sine små nurk,gratulere så mye til dere alle,venter i spenning på vårt lillegull:)

Så håper det er greit jeg *henger* litt her med dere og :)

Hei og velkommen hit! Så koselig at du presenterer deg!
Vi går alle spennende tider i møte og jo flere vi er her, desto morsommere er det!

For å si litt om meg, jeg er 33 år og bor i Trheim sammen med sambo, sønnen vår som blir 3 år i august og hunden vår, Mira, ei Welsh springer spaniel-tispe på 5 år.
Nå venter vi prins nr 2 rundt 7. mai og er veldig spent på hvordan tilværelsen som tobarnsforeldre blir! Vi gleder oss!

Så klart det er greit!
Jeg har selv termin 31. mai, så kan hende jeg føder på juni.... Det er i allefall spennende tider fremover nå!

Lykke til fremover!!

Velkommen :D

hei hei.. alltid hyggelig å hilse på nye :)

jeg har termin 10mai og får jente, har gutt fra før av og skal føde på KK i bergen :) 

hei og bare hyggelig :)

velkommen til oss.

Hei hei så kjekt at du vil være med oss og :):)

Jeg skal føde på Sus, eller dvs KS 7.mai, og vi venter vår 4 rpins :):)

Hei og velkommen hit! :-)
Jeg er 33, sambo er 41. Vi har en datter på 5 år og en sønn som blir 3 år 13.mai, så har vi en pointertispe som blir brukt til jakt + at vi driver en del med forskjellig fugl. Ja og som Nicket tilsier så har jeg også en hest og en ponni men disse er satt ut på fôr siden før jeg fikk datteren min.Vi venter en sønn til, har termin 27.mai, så kan godt hende jeg ender opp i juni, men blir nok "her" uansett. Jeg skal føde på A-Hus.

Back
Topp