En liten pikes logikk

lenemor

Forumet er livet
Johanna er i tidenes kosehumør om dagen alt og alle, og spesielt mammaen er "offer" for hyppig klemming med tilhørende mmmm'ing. Her koses sofaen, lekebilen og katten - ingen diskrimineres, med unntak av en; pappa. Pappa kan be om kos, og hun koser puta han ligger på, leka han har i hånda, alt, men ikke han. Dette har selvsagt såret G litt, for han ser jo at jeg koses hele tiden [:o]

I går kom jeg på hva som sannsynligvis er grunnen: Johanna og jeg koser hele tiden, og har alltid gjort det. G har jo vært på jobb, og det har derfor blitt rutine at han kommer inn om morgenen og gir kos når han skal på jobb (og Johanna hylgråter når han går), og så gir han kos når hun skal legge seg. Jeg tror derfor at hun er redd for at pappa skal bli "borte" om han får kos, for det skjer jo hver dag... [&:]

G ble ganske lettet når han fant ut at dette sannsynligvis er grunnen, så nå er han flinkere å kose henne når de er sammen [:D]. Tipper at frøkna snart kryper bort til han, kun for å gi en kos!

for ei hærlig jente da[:D]
even har d for travelt te å kosa han[:(]viss me e heldig så får me ein kjapp kos[8D]hehe

uff stakkar G da[&:]skjønne godt at han blei såra....men d va nå bra dåkke fant ut av d[:D]
dei små e rare når d gjelde sånne ting

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

så skjønn da! stakar, redd for at pappaen blir vekke! det ordner seg sikkert nå da[:)]. Nathalie har begynt å kysse meg på munnen[&:],skikkelig vått for hun gaper jo[:D]! Prøver å vri meg litt unna, men hun følger etter- så det ender meg at jeg har sikkel i hele trynet[:D]! herlige koseunger!

Haha, sånn kosing er det her og, veldig deilig[;)][:D]
Er bare de to siste ukene at hun har tid til å kose da, men da deler hun med det meste!
Søte jenta di da lenemor, får håpe det ordner seg nå, pappaen her og var litt i den situasjonen, men nå som han har hatt permisjon i to uker er det blitt mye bedre[:D]

hmmm.... har aldri tenkt på at det kan være derfor.

*smelt* så kooooooselig! Jeg vil også ha litt... Jeg har ingen kosebaby lenger, men jeg er sånn en kosemamma at jeg gir knapt Frida tid til å ønske seg en klem[8|] Når hun først koser med meg blir jeg helt myk, men vips så er det over.

Ja til mere kos!!

Så søt hun er [:D]
Sååååå kos med KOOOOS fra de små da [:)] *sukk!

Presis sån er Wilma også Lenemor..
Untatt at hun koser med pappaen og da..
Hun koser med alt og alle og sier mmmm [:D]
Det kan være kosedyr, biler, leker, bøkker, dyr, mennesker,
ja vad/vem som helst..  Hun er så morsom!
Er så deilig med kos da [:D]

Her er det også masse kos! På bamsen og bordet og sofaen og oss da. Så får vi en nuss hvis vi spør! Kjempe søt.Gaper når han skal gi nuss! Vi smelter begge to når han kommer bort for å klemme![:)]

Her er det også masse kosing om dagen. Når vi sitter på gulvet og leker, krabber han rundt og leker. Men er ofte innom og koser (der det også følger med mmmèr..) Så drar han seg en tur igjen, og kommer tilbake for å kose...Sånn holder han på. Er så gode disse små.. Når vi prater med pappa i tlf (med høytaler), koser han med tlf...hihi. Så søt atte...[:D]

ORIGINAL: lenemor

Johanna er i tidenes kosehumør om dagen alt og alle, og spesielt mammaen er "offer" for hyppig klemming med tilhørende mmmm'ing. Her koses sofaen, lekebilen og katten - ingen diskrimineres, med unntak av en; pappa. Pappa kan be om kos, og hun koser puta han ligger på, leka han har i hånda, alt, men ikke han. Dette har selvsagt såret G litt, for han ser jo at jeg koses hele tiden [:o]

I går kom jeg på hva som sannsynligvis er grunnen: Johanna og jeg koser hele tiden, og har alltid gjort det. G har jo vært på jobb, og det har derfor blitt rutine at han kommer inn om morgenen og gir kos når han skal på jobb (og Johanna hylgråter når han går), og så gir han kos når hun skal legge seg. Jeg tror derfor at hun er redd for at pappa skal bli "borte" om han får kos, for det skjer jo hver dag... [&:]

G ble ganske lettet når han fant ut at dette sannsynligvis er grunnen, så nå er han flinkere å kose henne når de er sammen [:D]. Tipper at frøkna snart kryper bort til han, kun for å gi en kos!

Slik er det her også, men her er det nok pappas stikkende skjegg som er årsaken...stakkar, han blir så lei seg att!! Men det går vel over, håper jeg!!

Ja de små er bare så helskjønne![:D]
Håper bare at G. også nå får masse kos av kose-jenta Johanna.

Hos oss er det mest jeg som får mest kos. Her er det fordi pappaen blir så raskt stikker igjen etter barberingen,
for Lotte liker ikke sånn stikking.[:D] Men hun har funne en løsning på "stikke-problemet", hun bare kaster seg godt rundt
halsen på pappaen, dermed blir det mer en skulder-klem enn en klem på kinnet.[;)]

Så flink du er som har funnet grunnen til kosevegringen. Det høres veldig logisk ut. Håper pappa blir overøst med kos om noen dager!!

Back
Topp