En liten pause

Lucmam+Vic

Gift med forumet
frem til torsdag.... Tror jeg er iferd med å oppleve en ny MA nå[&o][&o]
Og kjenner at jeg trenger og tenke på litt annet frem til jeg har sjekket hvordan det ligger an med skatten min.

Jeg kommer innom dere på torsdag, uansett tenker jeg.

Blir glad om dere krysser litt ekstra for meg, jeg har et bittelite håp ennå om at det skal gå bra, men...[&o]

Dere er en super gjeng, jenter!

Åååh kjære Lucmam.....[:(] Jeg håper virkelig du tar skammelig feil, for dette skal vi ikke ha noe av!! Huff, kan bare forestille meg hvordan følelsene dine er nå....Men skjønner veldig godt at du har behov for å ta en pause fra inne her så lenge. Huff a meg...Jeg krysser ALT jeg har som kan krysses for deg Lucmam!!!
Men kan jeg spørre om hva som får deg til å tro det...? Ikke svar hvis du ikke føler for det altså!!
Men som sagt; Jeg krysser det jeg har og tenker på deg!![:)]

ORIGINAL: Knøtteline

Åååh kjære Lucmam.....[:(] Jeg håper virkelig du tar skammelig feil, for dette skal vi ikke ha noe av!! Huff, kan bare forestille meg hvordan følelsene dine er nå....Men skjønner veldig godt at du har behov for å ta en pause fra inne her så lenge. Huff a meg...Jeg krysser ALT jeg har som kan krysses for deg Lucmam!!!
Men kan jeg spørre om hva som får deg til å tro det...? Ikke svar hvis du ikke føler for det altså!!

signerer denne, og krysser for at alt er bra med knøttet i magen...

jeg signerer denne også legger jeg til atter en gang at du SKAL være med oss hele veien til april og enda lenger, du SKAL du SKAL du SKAL[:D][:D][:D]

Takk, Knøtteline[:)]. Jeg har skrevet et svar på tråden som spør om hvordan man vet at man har en MA...

Takk for gode ord, jenter, men akkurat nå er ikke håpet mitt så stort[&o].
Men om ting skal gå galt nok en gang, så heller nå enn om noen måneder...[8|]

uff nei Lucmam [:(] ikrysser alt jeg kan for at skatten holder seg på plass til termin...
stor klem

Sign!

Dette SKAL gå bra. Noe annet er ikke aktuelt!
Sender deg masse gode tanker og håper for deg

Skjønne dere er jenter, nå sitter jeg og [:(] fordi dere er så herlige!

Bina og Kakken

HUff!!! Håper virkelig du får gode nyheter og at mistanken viser seg å være feil[:D]

Lykke til videre[:)]

Huff[:(] Håper at spiren klamrer seg fast og det skal den. Du skal ikke oppleve en MA igjen. Krysser fingrene for deg og sender deg en god klem

ORIGINAL: Kakken

Dette SKAL gå bra. Noe annet er ikke aktuelt!
Sender deg masse gode tanker og håper for deg

Signerer [;)]

[&o] Håper du tar feil... Krysser fingrene for deg, og sender over gode klemmer!

ORIGINAL: Bina

uff nei Lucmam [:(] ikrysser alt jeg kan for at skatten holder seg på plass til termin...
stor klem

Signerer, dette var ikke gøy [:(] Blir ikke det samme her inne uten deg [&o]

Hei Lucmam, jeg plukket ikke opp dette i MA-tråden. Håper også at du får gode nyheter og blir med oss hele veien!! Lykke til!!

Det går nok bra skal du se![:)] Det SKAL gå bra[:)] Prøv å slappe av og tenk positivt[:)] Sender over en god trøsteklem uansett hvordan det går[:)]

Uff så trist [:(]
Håper det ikke er det som skjer, og at spirer klorer seg fast i magen [:)]
*krysser fingrene og håper på det beste*

nei nei nei nei nei... dette SKAL gå bra.. Du skal være her helt til april 2011 altså!!

*krysser alt som krysses kan* for at dette går bra Lucmam!!

Back
Topp