En liten påminnelse

Det gjør jeg! :) Tar kosttilskudd for gravide ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De store kapslene? Kjøpte det forrige gang men klarte søren ikke å svelge de. Ble for stort til min trange hals:p

Jeg kan ta alle fire på én gang, jeg. :p Den hvite ser jo ut som en enorm stikkpille, da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mener å huske jeg fant noen små piller med folat sist jeg var gravid, skal ut å jakte på de i morgen! Kjøpte først noen store noen jeg også, som jeg knapt klarte å svelge.. Skal si fra hvis jeg finner de små! :)
 
Mener å huske jeg fant noen små piller med folat sist jeg var gravid, skal ut å jakte på de i morgen! Kjøpte først noen store noen jeg også, som jeg knapt klarte å svelge.. Skal si fra hvis jeg finner de små! :)

Jeg har små piller også, fikk dem på apoteket. Står ved vitaminene og kosttilskuddet for gravide/ammende. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
jeg tar Nycoplus :D
 
Mener å huske jeg fant noen små piller med folat sist jeg var gravid, skal ut å jakte på de i morgen! Kjøpte først noen store noen jeg også, som jeg knapt klarte å svelge.. Skal si fra hvis jeg finner de små! :)

Jeg har vært på apoteket og kjøpt. Bittesmå tabletter som er kjempe enkle å svelge! dosen i de er så stor at du trenger bare èn til dagen ;)
 
Back
Topp