En liten oppdatering

tenk

Betatt av forumet
Hei maijenter! Stikker innom en liten tur for å fortelle at jeg også endelig er utøvende mamma.
 Tirsdag ble vi foreldre til verdens nydeligste lita tulle. Fødselen gikk fort og greit, og nå koser vi oss hjemme.

ÅÅÅÅÅ gratulerer så mye Tenk :-D

Så fantastisk,Har hatt deg i tankene ofte.

Kos deg med den lille jenta di <3 <3 <3

Åhhh! Gratulerer såååå mye! Kos dere masse i tiden fremover :)

ååå, gratulere så UTROLIG masse med den lille jenta <3 emoticon emoticon
Har tenkt tenkt på dere ofte, nå blei jeg såå glad på deres vegne , kos dere utrolig masse med lille Nurket deres ! <3 ble litt rørt jeg nå  :' )

Gratulerer så utrolig masse!:)
Har tenkt mye på deg, så dette var koselig å høre!:)

Kos dere masse i tiden framover<3

Gratulerer så masse
Endelig var det din tur, er en helt fantastisk opplevelse så nyt det hvert sekund
god klem til deg..

Gratulerer så mye med tulla:-) Ønsker dere all lykke i fremtiden:-)

Gratulerer så masse!! Herlige nyheter!emoticon
Kos deg masse og nyt tiden framover! :)
Stoooor klem 

Så godt å høre!!

Gratulerer så mye som mamma, og nyt tiden du har foran deg!! :D 

tenk!!!
Gratulasjoner i fleng! Dette var godt å høre! Får vi høre om fødselen? Hva skal hun hete?

Gratulerer så masse til dere! Det var utrolig hyggelige nyheter :)

Det er virkelig verdens herligste ting å få oppleve, nyt hver dag! Du har masse å se frem til :)

Gratulerer så mye kjære degemoticon

MariSafari skrev:
tenk!!!
Gratulasjoner i fleng! Dette var godt å høre! Får vi høre om fødselen? Hva skal hun hete?

Tusen takk alle sammen! Navnet er ikke helt bestemt enda, men vi har kortet ned lista :)
Fødselen var planlagt satt i gang to og en halv uke før tiden, men kroppen hadde visst gjort solide forberedelser på forhånd, for jeg hadde 4 cm åpning da jeg kom inn. De tok vannet og satte meg på drypp en time senere. Ventetiden benyttet jeg og pappaen til å spise middag, løse litt kryssord og sudoku, lese avisen. Riene ble etter hvert merkbare, og etter hvert bare akkurat til å holde ut syntes jeg da. Etter en tur på do kjente jeg at det presset fryktelig på, og et kvarter senere hadde jeg henne på magen. Det tok nøyaktig fire timer fra de tok vannet til hun kom, så jeg rakk ikke å bli utmattet en gang heller. En drømmefødsel med andre ord :)

Back
Topp