En liten oppdatering fra oss :)

Julifrøet

Elsker forumet
Her går dagene unna! Kiera storkoser seg på storjenterom, og gleder seg veldig til å bli storesøster.

Vi fant ut for nesten en uke siden at vi får ei jente til (WOHO) så Kiera har allerede begynt å domere bort klærne hun ikke synes er fine til bebissen. "Denne er ikke noe fin, så den kan bebissen få"

Jeg har mange mindre plager denne gangen enn sist, og har foreløpig bare gått opp 5-6kg vs kanskje 15 sist. Så meget mulig det ikke blir en like stor bebiss. Vi får krysse fingrene. Har tatt første glukosebelastning, og skal iallefall ha en til etterhvert.

Er 80% sykmeldt pga bekkenløsning, men er relativt mobil likevel :)

Moro å høre fra deg :) godt alt går bra!! Koselig med en jente til da, har dere tenkt på navn?

Julifrøet skrev:
 "Denne er ikke noe fin, så den kan bebissen få"

Hahaha, bra tenkt av henne.

Krysser fingrene for at du slipper mer problemer denne gangen. Går du på bassengtreningen for bekkenløsningen nå? Jeg savnet det så masse da jeg var gravid med nr 2.

Vi tar vel med oss ei liste med navn på sykehuset slik vi gjorde sist, så ingenting spikret ennå.

Jeg har ikke kommet i gang med svømming ennå Sukkertopp, men går til Kristin på fysio en gang pr uke. Har vært så syk de siste ukene, at jeg ikke har orket å trene. Har med Kiera i svømmehallen en gang i uka også :)

Så koselig med to jenter!!! Alma er også veldig ivrig med å gi bort gamle leker og ting til Luna. Men det kan også gå andre veien. En pysjamas-genser Luna hadde på seg og som har vært Almas ble plutselig veldig populær igjen, og utrolig nok fikk hun den på seg og vil absolutt ha den. strl. 74... rekker henne sikkert til navelen. Ja, ja, bra det er natttøy hun har lagt sin elsk på.. og så sokker, da i strl 20 eller noe, altfor små til henne, men det er hun helt uenig i, så hun får bare gå i dem til hun blir lei...:) Litt rart å gå TILBAKE i størrelser, men sånn er det nå her:)

Så koselig med en jente til :)

Amelia holder også på å si at lillesøster kan få bruke noen av klærne hennes, men hun sier det om ting som har blitt for lite for henne da :)

Håper du får et fint svangerskap videre :)

Back
Topp