en liten "nedtur"

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
først var termin 8 januar. så flyttet legen den til 1 januar. å det var jo supert:)
Men å gå fra å være 10+5 uker, til 9 uker, er en liten nedtur altså... har jo sååå lyst til å fortelle dette til alle! :)

Den skjønner jeg!!
Men så lenge alt er bra, er jo det de viktigeste!

Men er du ikke lengre på vei når du går fra 8jan til 1 jan da? For meg så høres det ut som at du er 7 dager lengre på vei..

*lmk88* skrev:
Men er du ikke lengre på vei når du går fra 8jan til 1 jan da? For meg så høres det ut som at du er 7 dager lengre på vei..

joa:D men så gikk jeg fra 1 januar til 12 januar etter at jeg var på ul:P

*lmk88* skrev:

joa:D men så gikk jeg fra 1 januar til 12 januar etter at jeg var på ul:P

gullunge2012 skrev:
Den skjønner jeg!!
Men så lenge alt er bra, er jo det de viktigeste!

HELT ENIG:)

Åja, det visste jeg ikke :P

*lmk88* skrev:

Hehe.. Jeg og tenke dette, men forstod det jo når du ble satt tilbake til 12 jan.

Jeg ble satt tilbake 3(!!!!!!!!!!) uker på tidlig UL sist, så jeg skjønner godt hvordan du har det. Trodde da vi var over 10 uker, men ble plutselig 7. Er en liten smell. Men det viktigste  er jo at det er bra og fikk dere se liv går det nok bra.

Back
Topp