En liten gutt...

KristinB

Flørter med forumet
Var på ultralyd i dag, og der var det en vakker liten gutt. Akkurat som jeg trodde.... Terminen ble fremskyndet med 5 dager, så nå er den satt til 23. mars. Utrolig godt å se at alt var bra og at ting var som det skulle... Lettet og veldig glad nå.... Bare navn som gjenstår nå!

Så godt da [:D]

Gratulere med den lille gutten, så fint at termin ble fremskyndet da [;)]

Kathrine

Endret på tickeren min, og der kommer det opp 18+6, mens de sa på ultralyden at vi var 19+1. Har satt inn riktig termindato, men fikk det allikevel ikke til... Hm...

Spennende med en liten sønn!
Får holde oss oppdatert på hvilke navn dere tenker på, da[;)]

gratulere med gutten!!!

ÅÅÅÅ! Gratulerer såå mye, så utrolig morsomt da! [:D][:D] Kommer du til å holde kjønnet for deg selv? Såå kos da! Var selv på UL i går, men fikk beskjed om å komme tilbake om 1-2 uker...

Hei på dere.Så heldige dere er som vet kjønnet.Var på UL for 2 uker siden, jordmoren ville ikke si kjønnet til oss. Flere som har opplevd dette ?

Hun var usikker på terminen, og det var dårlig bildeoppløsning, så vi skulle ta en annen type ultralyd.

Har nok ikke klart å holde det for oss selv at det er en gutt... Ropte det vel ut, fordi vi var så glade for at alt var bra! Navn ja... Det står mellom Elias og Eirik...

Velkommen i gutte-klubben. Hehe
GRATULERER!

Hei,
Så moro -
Jeg er også fra Bærum og venter en liten gutt 19 mars.
Sliter litt med navn vi også.

Back
Topp