En liten frekk èn på UL!

Kraaka

Gift med forumet
Fått fikset scanneren min her så nå ville jeg bare dele bildet av min lille med dere..ikke det at dere ser så mye, men jeg syns at bildet er ganske morsomt......
Vel...hadde hxn vært ute i den vide verden og gjort det samme så hadde jeg nok ikke syns det, men....[:)]

Her er det hvertfall "frem med fingeren"! Hehe!!!




Var nok klar tale på at noe kjønn skulle ikke vises på Ul'n hehe!
 
Fint bilde!!
 
ORIGINAL: Eva

Fint bilde!!


Takk...ser ut som en liten alien....hehe!! Men rart med det da....en er jo stolt selv om en ikke får sett stort..hehe!!!
Gleder meg til 3D'n....satser på å sett litt mer da[:)]
Ikke for det...den som venter...venter ikke forgjeves, men så var det det da.......
Skulle så gjerne visst mer..hehe!!
 
sinnsykt bra bilde. Måtte vise det til mannen min. Han lo godt. hehe
 
JA..ikke noe kjære mor her i gården!! hehe![:D]
 
hehe veldig bra...
begynner tidlig ja[:D]
synd du ikke fikk se hva det er du venter da...
beskjeden liten knert
 
fint bilde[:)]
 
Hei og hå...

Skikkelig bra bilde det der. Ser du bor i Askim. Det gjør jeg også. Kos at det er flere her inne som kommer fra rundt her.
Klem
 
Morsomt bilde..hehe...
 
Hehe, frekk liten en ja!!![:D]
Min ville heller ikkje vise sæ fram på UL, lå dobbel, og nekta plent å strekke sæ ut samme kor masse jordmor trykte og lnuffa på magen!!
 
hehe..morsomt bilde!! [:D]
 
hehe stillig bilde![:D]
 
Ja syns jeg liksom måtte dele bildet med dere.....som sagt...er jo såååå stolt..hehe!![:D]

Små'n ville ikke vise seg frem, men tror ikke at hxn gjemte seg heller....gleder meg til neste UL jeg..hehe!!! Innen det skal jeg ha fått skikk på "pøbelen" Og får hxn til å avsløre seg litt...hehe!! *lov å drømme er det ikke???*
 
Så kult da...hehe!!
Skikkelig frekkas....*smile*

Kathrine
 
Back
Topp