En liten anbefaling av ammebh som ikke koster skjorten :)

Takk for tips! Elsker smarte kjøp på ebay! :)

Tilsvarende hos ebay: https://www.ebay.com/itm/182006544938 mye billigere! Kjapp levering også[emoji4]

Jeg kjøpte den i M. Holder i massevis til ammepupper rundt C-DD.
Perfekt! Har lurt litt på str., og satser på en M her også da :) Hadde så mange dårlige ammebh'er sist, fordi ammebh'er ofte selges i større størrelser enn det jeg bruker (lette vel mest på HM, eneste rimlige alternative her), så denne kan ikke være verre enn de jeg hadde sist
emoji1.png

Trur du den vil passe i største størrelsen til meg som har 85E/F? 1 mnd til termin, og syns amme bh e kjempe dyrt når eg må opp i størrelse.. :/

Ja, det tror jeg faktisk. De er veldig tøyelig! Godt mulig XL kan bli litt stort rundt egentlig! Den første tiden etter jeg fikk guttene, når melken kom for fullt, så hadde nok jeg også E-cup og jeg brukte disse bh'ene da, i M da også mener jeg. Kjempegode bh'er! [emoji1]

Perfekt! Har lurt litt på str., og satser på en M her også da :) Hadde så mange dårlige ammebh'er sist, fordi ammebh'er ofte selges i større størrelser enn det jeg bruker (lette vel mest på HM, eneste rimlige alternative her), så denne kan ikke være verre enn de jeg hadde sist
emoji1.png

Å, grøss! HM sine ammebh'er gir meg nesten mareritt enda[emoji85] kjøpte slike som var i 2-pk da jeg ventet førstemann. Fytte grisen de var ubehagelige! Absolutt verdt å gi disse et førsøk. Ikke rare summen for de liksom[emoji1]

Å, grøss! HM sine ammebh'er gir meg nesten mareritt enda[emoji85] kjøpte slike som var i 2-pk da jeg ventet førstemann. Fytte grisen de var ubehagelige! Absolutt verdt å gi disse et førsøk. Ikke rare summen for de liksom[emoji1]
Jeg hadde en microfiber fra Cariwell sist, som var så digg. Trodde ikke puppene ble mye større, så bestilte den i small, og fikk da litt push-up effekt kan man si :P Men den satt så digg på, og ligner jo dem fra ebay :D Den fra cariwell bruker jeg fortsatt om det er manko på rene bh'er, for den er jo en drøm å ha på :D

amme_bh_sort_25470fd9-a064-4f52-84d6-e8bae1e9d40c_1024x1024.jpg

Jeg hadde en microfiber fra Cariwell sist, som var så digg. Trodde ikke puppene ble mye større, så bestilte den i small, og fikk da litt push-up effekt kan man si :P Men den satt så digg på, og ligner jo dem fra ebay :D Den fra cariwell bruker jeg fortsatt om det er manko på rene bh'er, for den er jo en drøm å ha på :D

amme_bh_sort_25470fd9-a064-4f52-84d6-e8bae1e9d40c_1024x1024.jpg

Ja, den er veldig lik! [emoji1]

Jeg bruker størrelse 75EE i change bher til vanlig. De passer IKKE lengre, så da gikk jeg opp til XL i disse men kunne nok klart meg med bare L. Har den på innerste «hakket» nå. Men jeg turte ikke ta sjansen da jeg har bestilt andre bher fra kina som var store rundt men små i cup'en.

Kjøpte 2 ammebher på change sist og 2 billige fra Lindex, går for samme løsningen denne gangen [emoji4]
Også har jeg to "amme sports bher" fra en ebayside som var SÅ digge å sove med! Ingen pupper som ramla ut og ammeinnlegg på avveie! De ligger klar alt [emoji4]

Back
Topp