En lek (Stjelt)

Nei. Men gruer meg heller ikke.

Hva er dine planer for nyttårsaften?
 
Har ingen planer enda. Er vanligvis på hytta, men usikker på om jeg orker å kjøre to timer på humpete vei tre uker før termin. Vi får se :)

Støvsuger du enda, eller er det mannen som må ta den jobben? (Eller er det kanskje hans jobb til vanlig og?)
 
Aldri rørt sentral støvsugeren her, det er mannens jobb, min er klesvask og middagslagingen :)

Hjelper din kjære mye til hjemme?
 
Han er kjempeflink! Støvsuger, lager mat, tar søpla etc <3 og hjelper meg opp fra gulvet på vaskerommet når jeg vasker klær :p

Hva er din kjæres beste egenskap?
 
Den samme egenskapen som er hans værste; han er uendelig god og ser bare det beste i folk. ❤️ Dessverre blir hans "godhet" utnyttet noen ganger.

Hva irriterer deg mest med partneren din?
 
Han at kan finne på å tulle med meg på dager hvor eg absolutt ikke er i humør til det

Hva skal du i helgen?
 
Ingen store planer. Hente en spisestuestol og vaske litt tenker jeg.

Hva er din yndlingsmiddag?
 
Åh, den drømmer jeg om nå! Nesten blodig, skikkelig mør biff med båtpoteter og hjemmelaget bearnaise, og en kraftig rødvin til. Elsk!! Toppes gjerne med sjokoladefondant og vaniljeis til dessert.

Bruker du alltid en fast frisør, eller synes du det er ok å bytte?
 
Jeg vil helst ha en fast en, men finner aldri en jeg er fornøyd med (har kjempe mye krøller og frisører fucker til håret mitt nesten hver gang!) så blir mye bytting.

Greier du å sove på ryggen?
 
Til Trondheim og feire med familien min. :)

Har du feira farsdag?
 
Vi spiste svineribbe og vår sønn ga en pappa kopp til pappaen :)

Har du vært på ekstra ultralyd?
 
Plutselig blitt varmegrader og idag regnet vinteren bort.

Hva jobber du med og trives du med det?
 
Kjøkkensjef, ja trives, så kjipt å være sykemeldt nå

Har du alt klart til babyen kommer?
 
Tror nok aldri jeg blir helt klar ;) Har det største i hus. Men mangler en del fortsatt.

Gidder du å sminke deg hver dag?
 
Back
Topp