En latterlig legetime..

neognurk

Gift med forumet
Ja, da var vi hos fastlegen til snuppa i dag. Skulle høre hva hun har å si, men heller hadde latt være. Vet dere hva hun sa?
Hennes ord var slik: jenta di er bortskjemt og vil kun ha oppmerksomhet, derfor våkner hun annenhvertime og defor skriker hun! Jeg hadde ikke noen ord. Og det beste var at hun skal få hyle ferdig både den ene natta, den andre og den tredje-HELT TIL HUN SKJØNNER at det nytter ikke å hyle. Har dere hørt på maken??? Hun er jo fremdeles en baby. Og når jeg tar henne opp, slutter jo hun ikke å hyle!!!
Nei, jeg skal ikke la henne skrike natt etter natt i flere måneder til fordi en dum lege mener at hun er bortskjemt[:@][:@][:@]

Kranglet med henne i en time til jeg fikk henvisning videre til sykehus, bare for at hun skal skjønne poenget.

Nei, bra at jeg har en mamma som står på og har ordnet en plass på sykehuset for snuppa og gjort avtaler med spesialister. Den eneste jeg frykter at det er for sent[:(] Det har jo gått 8mnd nå siden fødselen[&:][:(]

Men da hører dere mest sannsynlig ikke fra meg på en stund nå. Først skal vi til Latvia, så skal jeg kose meg på SPA hotellet og så er det eksamen i Jus som jeg må klare, selv om jeg ikke har fått lese noe særlig. [;)]

Neimen kjære vene...!!
Det der er da på ingen måte en god måte å behandle pasienter på!
Som du selv sier; hun slutter ikke å gråte når hun blir plukket opp.

Godt du står på ditt, og fikk henvisning. Håper de finner ut av ting etterhvert, det fortjener du.

Kos deg masse i Latvia og på spa, nyyyyyyyt det å bli dullet med [:D]

vi har allerede snakket sammen på sms, så gidder ikke skrive alt her igje[:-][;)]
Men stå på! Flink er du[:)] og god tur og lykke til[:D] Håper jeg får ei mld innimellom når du er i Latvia, så kan jeg kanskje oppdatere litt her?

Hva i all verden!!

Jeg ville glatt ha byttet fastlege! Hvor har legen hodet?

[:@]
Sånne har da ingenting som leger å gjøre??

Går det an? Kjøpte hun "legebeviset" sitt på E-bay eller????? [:@]

Makan til dame har jeg aldri hørt snakk om!!! Det går da ikke an å skjemme bort babyer! Og hun gråter jo av en grunn, det ER jo det eneste kommuniksjonsmiddelet hun har! kjenner jeg blir sint og frustrert på dine vegne! Jeg har h8rt så mye om gråtekurer og det er noe jeg er veldig imot! Hvem har vel hjerte til å høre på babyen gråte seg i søvn over en periode på *mange* timer...?

DU er mamma'n og DU vet best hva som hjelper eller ikke hjelper mot vesle jenta di! Jeg håper så inderlig det retter seg for henne snart!
*klemme mye på*

Du får kose deg masse på spa og masse lykke til med examen [:D]

ORIGINAL: Tirnanog

Går det an? Kjøpte hun "legebeviset" sitt på E-bay eller????? [:@]

Makan til dame har jeg aldri hørt snakk om!!! Det går da ikke an å skjemme bort babyer! Og hun gråter jo av en grunn, det ER jo det eneste kommuniksjonsmiddelet hun har! kjenner jeg blir sint og frustrert på dine vegne! Jeg har h8rt så mye om gråtekurer og det er noe jeg er veldig imot! Hvem har vel hjerte til å høre på babyen gråte seg i søvn over en periode på *mange* timer...?

DU er mamma'n og DU vet best hva som hjelper eller ikke hjelper mot vesle jenta di! Jeg håper så inderlig det retter seg for henne snart!
*klemme mye på*

Du får kose deg masse på spa og masse lykke til med examen [:D]

signerer.
Jeg synes du er tøff, jeg. Stå på og ikke gi deg!

*klemme på*

Er det mulig?! Kjenner jeg blir irritert på dine vegne![:@]

Godt dere skal hjem og få testet jenta di ordentlig!

God tur og lykke til med både eksamen og sykehusopphold!

håper på litt oppdatering gjennom lelo.

Tjaaa, hva skal jeg si, hadde forberedt meg på alt: at hun kanskje er sulten, tørst, vondt i magen, for lite sovn osv osv men at hun er BORTSKJEMT????? Dette var jeg virkelig ikke forberedt på så jeg datt nesten av stolen. Hun får mene hva hun vil, jeg VET at barnet mitt hyler fordi noe plager henne.

Snille lelo, får sende henne noen sms underveis da [:)]

Vet du, jeg fikk faktisk frysninga av å lese dette her... og jeg har rett og slett ikke ord.

Fy flate for en møkkalege!! Trodde faktisk ikke at sånt var mulig, HVORDAN klarer man og si - og i det hele tatt TENKE - at jenta er BORTSKJEMT?! Denne dama kan umulig ha barn selv.......fy så forbanna jeg blir.

Utrolig bra at jenta di har ei såpass oppegående og ressurssterk mamma, som forstår at legen snakker bare tull. Du er kjempetøff, og det er supert at du klarte å skaffe dere time på sykehuset. Håper noen kan hjelpe dere der.

Dra til Latvia og KOS deg, det har du vel fortjent! [:)]

Det var også en måte å behandle en pasient på! Noen er bedre vitere, og mange i dette yrket.

Håper du får god behandling til lille mor, og masse god tur.

Fy flate for en møkkalege!! Trodde faktisk ikke at sånt var mulig, HVORDAN klarer man og si - og i det hele tatt TENKE - at jenta er BORTSKJEMT?! Denne dama kan umulig ha barn selv.......fy så forbanna jeg blir.

Hun har tre barn selv. Er det mulig spør jeg bare? Kanskje dem er bortskjemte da??? Så tenker hun da at alle sammen er det? Nei, aner ikke hvorfor hun sa det hun sa. Som sagt det verste var å få beskjed at hun må bare skrike så mange netter hun trenger for å skjønne at hun må stoppe å skrike[:@] Brrr..... Stakkar barna hennes, tenker jeg da.

Tusen takk jenter, jo vi skal kose oss. Håper at mammaen min kan ta seg av henne (snuppa) også kan jeg endelig bare sove og sove og enda sove[;)] Også at vi blir BORTSKJEMTE av mammaen og pappaen min hehehe...

ORIGINAL: cucurs

Tusen takk jenter, jo vi skal kose oss. Håper at mammaen min kan ta seg av henne (snuppa) også kan jeg endelig bare sove og sove og enda sove[;)] Også at vi blir BORTSKJEMTE av mammaen og pappaen min hehehe...

Hehe, så bra[:D] men jeg lurer, kjente hun legen på snuppa i det heletatt?! Både jeg og mannen kjente jo at noe ikke stemmer..?! er i hvertfall ikke sånn M har det...[8|] Nei, jeg skulle blitt lege i stedet for sykepleier!![:-]

Hehe, så bra men jeg lurer, kjente hun legen på snuppa i det heletatt?! Både jeg og mannen kjente jo at noe ikke stemmer..?! er i hvertfall ikke sånn M har det... Nei, jeg skulle blitt lege i stedet for sykepleier!!

Nei, hun gjorde ikke det[&:][:(] Merkelig nok... Snuppa bare satt på fanget mitt mens vi pratet.Morsomste var at jo mer sintere jeg ble, jo mer sintere bablet snuppa hahaha. Hørtes ut at hun er veldig enig med meg.

Ta med deg alle papirer fra Latvia, også slenger du dem i trynet hennes!! skulla dytta snuppa i fanget hennes...herregud..

Kos deg i Latvia og på SPA, lykke til med eksamen.. og ikke bry deg om det legen sa.. Sånt går det ikke an å si!

Back
Topp