En kvisete hobbit...

augustmor

Flørter med forumet
La meg få klage litt! Nå har jeg fått et lekkert utslett på brystet; det ser ut som kviser, men får ikke has på dem [:'(] Skikkelig stygt! Kanskje det er varmeutslett??? Med all respekt for dere oppe i nord (som jeg vet har hatt en kjip vår/sommer): Jeg orker snart ikke mer! Det er 35 grader under parasollen så jeg sitter inne i netto'n med gjennomtrekk. Ikke akkurat sånn jeg pleier å nyte sommeren... Og varmen får meg til å ese ut; det ser ut som om jeg har forstuet begge føttene mine noe alvorlig og fingertuppene er 10 stk totalt følelsesløse kjøttpølser. Føler meg virkelig vakker...: En kvisete hobbit! [:(]

Men en glede oppi det hele; nurket mitt har endelig snudd seg og ligger nå med hode ned (ikke festet) [:)] ...og føttene godt plantet i ribbeina mine [;)] Begynte å psyke meg opp til keisersnitt siden hun hadde lagt seg til på "tversen"...

Jeg skal holde ut! [8D]

DET ER SNART OVER!!!
Det er i alle fall det jeg trøster meg selv med...

ORIGINAL: Bente 24
Jeg har hatt svette utslett..klør dem?! Mine klødde..skikkelig drit det der..

Ja, det klør av og til... Har du noen tips om hva som kan hjelpe?
Jeg har sluttet å pille på dem ihvertfall (blir vel bare arr av det..) Har brukt en mild pealingkrem i noen dager nå. Det har hjulpet litt, men det er IKKE pent! [:(]

Takk! Da bærer det rett til apoteket!!

Back
Topp