augustmor
Flørter med forumet
La meg få klage litt! Nå har jeg fått et lekkert utslett på brystet; det ser ut som kviser, men får ikke has på dem [:'(] Skikkelig stygt! Kanskje det er varmeutslett??? Med all respekt for dere oppe i nord (som jeg vet har hatt en kjip vår/sommer): Jeg orker snart ikke mer! Det er 35 grader under parasollen så jeg sitter inne i netto'n med gjennomtrekk. Ikke akkurat sånn jeg pleier å nyte sommeren... Og varmen får meg til å ese ut; det ser ut som om jeg har forstuet begge føttene mine noe alvorlig og fingertuppene er 10 stk totalt følelsesløse kjøttpølser. Føler meg virkelig vakker...: En kvisete hobbit! [:(]
Men en glede oppi det hele; nurket mitt har endelig snudd seg og ligger nå med hode ned (ikke festet) [:)] ...og føttene godt plantet i ribbeina mine [;)] Begynte å psyke meg opp til keisersnitt siden hun hadde lagt seg til på "tversen"...
Jeg skal holde ut! [8D]
Men en glede oppi det hele; nurket mitt har endelig snudd seg og ligger nå med hode ned (ikke festet) [:)] ...og føttene godt plantet i ribbeina mine [;)] Begynte å psyke meg opp til keisersnitt siden hun hadde lagt seg til på "tversen"...
Jeg skal holde ut! [8D]