En klem til dere alle

Tuja77

Forelsket i forumet
Ville bare si til dere at dere er helt utrolige mennesker alle sammen. Dere viser en utrolig god og fin støtte og ikke minst medfølse for JannickeT. Gi dere selv en klapp på skuldra dere er alle unike her inne. Ville bare skryte litt av dere jeg i stund som denne.
Stooooooooor klem fra Tuja

DITTO!

Kjempefin tråd dette her... sender klemmer til ere hele gjengen...
Dere er noen herlige jenter [:D][:D][:D]

Stor klem til deg som startet tråden...og en stor klem til alle dere andre. Dere er kjempeflotte! Som jeg har sagt før så er det herlig å ha så mange gode venner her inne. Det hadde jeg ikke trodd da jeg først logget meg på BV.

Takk for at dere er så herlige!

Klem, M

Tusen takk monicabebe....

Klemmer!![:D][:)]

Sender mange klemmer til JannickeT også.....det er et utrolig engasjament her inne.....

Sender en kjempe stor varm klem til alle som er medlem av BV! [:)]

mye skryt og mange varme klemmer til alle jentene her på BV!!
dere er FANTASTISKE!!

Samme sier jeg! Beste jenter alle sammen! Har tenkt på Jannicke og bv i hele dag på jobb! STORE KLEMMER TIL DERE ALLE! Spesielt Jannicke!

ORIGINAL: monicabebe

Stor klem til deg som startet tråden...og en stor klem til alle dere andre. Dere er kjempeflotte! Som jeg har sagt før så er det herlig å ha så mange gode venner her inne. Det hadde jeg ikke trodd da jeg først logget meg på BV.

Takk for at dere er så herlige!

Klem, M

Signerer denne jeg [:)]

Jeg vil også gi gi dere masse gode klemmer[:)]

Tusen takk,fine ord det ja..
klemmer til bake til alle[:)]

Mange klemmer til Louis2, og alle de utrolig gode damene i BV, og en utrolig stor klem til JannickeT...

Back
Topp