En kabal med røde dager?

Jeg jobber stort sett alltid røde dager (vi skal jobbe 6 av 12 i løpet av året), men heldigvis har mannen fri :)

Bare jeg som evt jobber røde dager, så det går helt fint her :)

Ikke større kabal enn hverdagen, barnehagen er ikke så mye hjelp for å løse kabalen vår. Vi jobber begge røde dager og planlegger allerede dette i september for det nye året. Får vi det ikke helt opp så spør vi om noen naboer kan hjelpe oss :)

Ingen av oss jobber røde dager og vi har ikke planlegging på planleggingsdager så da har stort sett i alle fall jeg mulighet til å ta fri om ikke mine foreldre kan passe barna

For i tillegg til oss har vi nemlig min uføre mor og pensjonerte far som gjerne passer barna, pappa har gledet seg til å bli pensjonist og få ta del i det, han har jo dradd når de kom og kommet hjem når de ble hentet tidligere

Har heldigvis en jobb der vi har fri på røde dager. Begge to.
Men vi jobber høst/ vinterferie, har ikke fri 8 uker på sommeren slik som barna.
Så har måttet bruke besteforeldre oppgjennom åra.

Er i permisjon for øyeblikket men som sykepleier jobber jeg mye røde dager. Mannen har heldigvis fri da så han styrer med ungene de dagene jeg må jobbe. Prøver å søke meg vekk fra turnusjobb nå da for å kunne få en mer forutsigbar arbeidsdag og å kunne reise bort i påske osv.

Har heldigvis fri på røde dager, og inneklemte dager er det veldig rolig hos oss begge :)

Back
Topp