En kabal med røde dager?

Har ikke erfaring med det selv da jeg jobber i barnehage.

Men hvis begge foreldre har jobb som gjør de har skiftende arbedstider + dager, da ville jeg kanjske prøve gjøre så en har fri andre er hjemme - eller finde barnepass :)

Har ikke samme problemet, men da jeg jobbet i barnehage i Oslo var foreldrene med turnus arbeid eller aleneforeldrene veldig flinke til å snakke sammen.
De planla sånn at de passet hverandres barn noen ganger, byttet på ved røde dager eller plandager.
Litt vanskelig med de aller minste kanskje, men for de største funket dette veldig fint :)

Nei , vi jobber ikke sånne dager som regel , kun om mannen får en oppringing

Mannen jobber ofte sånne dager, men han jobber natt og jeg er ufør, så null problem, bare kos med lange late morgener. :p

Jeg har hatt mulighet til å ha med ungene på jobb i dag :) de har storkosa seg med musikk og disco :p

Jeg er hjemme og mannen er kommunalt ansatt så vi begge er hjemme på sånne dager.

Mannen min er hjemme med barna de røde dagene jeg må jobbe. Hadde ikke han kunnet det hadde vi måttet ta en del permisjon uten lønn...

Foreløpig går det fint med tanke på at jeg bare er vikar :p da skriver jeg meg bare ikke opp ang ledige vakter når han jobber:)

Far til barna får problemer. Men det er pga frivillig verv. Så eg er streng, lar han ikkje slippe. Men da skaffer han barnevakt. Eldste er lei seg for hun ikkje får feira til dømes nyttårsaften med han.

Vi har bevisst valgt at kun en av oss har jobb som inkluderer røde dager. På den måten slippet vi det :)

Kun jeg som jobber røde dager her så det går veldig fint :)

Bare mannen som jobber røde dager her så de går heldigvis opp.

Nå er jeg hjemme i permisjon, men jeg har en jobb som inkluderer jobbing på røde dager. Mannen min kan jobbe ekstra røde dager, men det er av fri vilje. Blir aldri tvunget til å jobbe, slik som i min jobb hvis turnusen først havner på røde dager.

Hei hei alle sammen :)

Hvordan er det hos dere?
Er det en kabal å få opp dersom dere foreldre har jobber som man jobber røde dager? :)
Hvordan gjør dere det?

Eksen jobber ikke akkurat nå, og ellers blir det samme kabal uansett, da minste ikke begynner i bhg før til høsten :)
Men hadde fri akkurat DENNE røde dagen, da : )

Nei, heldigvis bare en av oss som har røddager. Men vi hadde et års tid hvor vi begge jobbet noe kveldsvakter, og det gikk heldigvis stort sett bra, men var et par ganger vi måtte ha hjelp eller en måtte bytte vakt :)

Back
Topp