en jente???

poca og krapylene

Elsker forumet
jeg ønsker meg så ufattelig en jente!!! er så redd jeg skal bli skuffa å lei meg hvis det blir gutt.
og jeg vet at det viktigste er at barnet et frisk og rask.....men klarer ikke legge fra meg tanken om at det virkelig er en jente jeg vil ha!

noen som har opplevd noe lignende??

Nå er jeg ikke gravid da, men jeg ønsker meg VIRKELIG ei jente en gang!

men som du sier man blir jo like glad om det er gutt eller jente! [:)]
Men er jo lov og ønske.

ja, hadde selv den følelsen da jeg gikk med liana, følte meg rett og slett ond til tider, men man blir jo glad uansett, det er jo bare tanker som surret og som blir så ekstra mye sterkere[:)]

Ønsker meg også en jente neste gang, men vet at hvis det ikke er en jente
så vil skuffelsen gå fort over..........er ikke så mye å gjøre med det, så gidder ikke dvele over det[:D][;)]
Men skjønner tankegangen din.......

tusen takk for svar jenter....hjelper å vite at jeg ikke er helt alene om å føle/ha følt sånn

Akkurat som meg det........

Har en sønn på 3 år, og ønsket meg ei jente denne gangen. Og det får jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte vite kjønnet, så jeg har vært på 2 UL. Klarte ikke å vente så lenge... Hadde kanskje blitt litt skuffet om det ble en gutt til, men det hadde gått fort over da...

Så jeg er veldig fornøyd om dagen. Bare en mnd igjen til jeg får se jenta mi!!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

oida..nei uff det har jeg ikke tenkt på en gang. For meg var det så lite viktig hva det ble for noe at jeg ikke gadd vite kjønnet da jeg hadde mine 7-8 ultralyder. Jeg er glad for at jeg i det hele tatt kan få barn.
Om jeg kun hadde fått jenter eller kunn hadde fått gutter..så hadde det vert det samme for meg altså..BANK I BORDET!

Men somm alltid så er det klart det at andre tenker anderledes enn det jeg gjør..[;)]

Ja, jeg!!!!![8D]

Da jeg gikk gravid håpte jeg sånn på at det ble ei lita jente selv om jeg innerst inne "visste" at det var en gutt...
Slo egentlig i fra meg tanken om at det kunne vere ei jente jeg......Tenkte at "det blir nok en gutt", sånn at jeg ikke skulle bli "skuffet" når gutten kom...hehe...Hadde jo blitt kjempeglad om jeg hadde fått en gutt til..!![:)]
Den 8. mars 2006, kvinnedagen, våkna jeg kl 9 av magevondt. Kl 12 fødte jeg ei lita jente[:)][:)][:)][:)] 
Har aldri vært så glad jeg!!! Så nå er egentlig livet mitt fullkomment!

Back
Topp