En hilsen til dere fra gutten min

talata

Forumet er livet
God dag go dag [:D]

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

hehe så tøff liten sak. Kan han si: BV ???
hehehehehe det nytter dessverre ikke å lære han noen ting lenger... Har prøvd sia Pirates of the carabbeab 2 kom ut å lære han å si oh bugga.... nytter ikke... [>:]

ORIGINAL: mammajo

Tøff han der, så fin!![;)][:)]
Kan han si noen ord eller?
ikke så mange men : Hei, Hei Joppe, god dag god dag, Joppe flink gutt... det var vel det.. hehe

ORIGINAL: talata

ikke så mange men : Hei, Hei Joppe, god dag god dag, Joppe flink gutt... det var vel det.. hehe

Så morsomt..[:D]
Er jo utrolig egentlig at noe fugler kan "snakke"..
Han var dessverre ferdig innlært noe sambo kjøpte han, å det virker ikke som om ho som hadde han, var noe særlig interessert i å lære han så veldig mye... for di ska jo kunne snakke mye mer enn han gjør hvis di blir lært til det..

Så søt en pip-pip! [:D]

Så morsomt..[:D]
Er jo utrolig egentlig at noe fugler kan "snakke"..
Han var dessverre ferdig innlært noe sambo kjøpte han, å det virker ikke som om ho som hadde han, var noe særlig interessert i å lære han så veldig mye... for di ska jo kunne snakke mye mer enn han gjør hvis di blir lært til det..

Ja noen kan vel si ganske mye har jeg hørt..
Man er det sånn at de må lære det mens dem enda er "små"? At det er vanskligere å lære dem når de er voksene..
Hva koster en sånn fugel da?
er ikke helt sikker på det... det kan jo bare være personligheten til Joppe som gjør at han ikke vil lære mer..

De koster vel fra 8 tusen å oppover trur jeg.. Sambo var heldig å fikk han for 3 tusen, men da var han over ett år da..

Back
Topp