En helvetes vond dag

lumina

Gift med forumet
I dag har jeg vært på sykehuset for colonoskopi. For dere som ikke kjenner til denne undersøkelsen, så håper jeg at dere aldri trenger å kjenne til den heller. Det går ut på at et kamera skal føres opp i rattata, og gjennom heeele tykktarmen..

Først måtte jeg faste hele dagen før, og ta kraftig avføringsmiddel som lenket meg til dass i timesvis * 2. Det var ingen fest akkurat, men det var barnemat i forhold til undersøkelsen.. Jeg fikk beskjed av en hyggelig sykepleier at det kanskje ble litt ubehagelig og at jeg kunne få smertestillende og beroligende.. YES PLEASE!!!

Og det er jeg glad for, for selv med petidin og lala-dop var det helt usannsynlig vondt. Uutholdelig, hundre gang verre enn å føde. Jeg, som fødte uten smertelindring og uten å skrike, jeg VRÆLTE! Jeg skreik og hylte og kjempet imot så de måtte holde meg nede. "Bare si stopp underveis hvis du trenger en pause" sa sykepleieren... Kyss meg i ræva, sier jeg bare. Jeg hylte STOPP, men legen var visst ikke informert om at han skulle ta pauser, så han fortsatte å kjøre kabelen inn i meg, og pumpe luft og vri og vende på den jævla greia. Jeg sverger, det føltes som om noen hadde revet hull i magen min, og rev og slet for å røske ut tarmene mine. Det var som å bli torturert, rett og slett. "Jajaja", humret legen, og sa jeg hadde krokete tarmer, så det var nok litt ubehagelig for meg dette ja... LITT UBEHAGELIG?? Til slutt klarte jeg ikke smerten mer, jeg ble helt borte..

Det var det værste jeg har opplevd.. [:(]

Var ikke gøy etterpå heller, hadde syke luftsmerter og kvalme lenge etterpå. Var inne på hele ÅTTE av hammerfest's offentlige toaletter, eneste som funket var jo å sitte krøket i fosterstilling [8|] sovnet til og med på en handicap-do [:-] Da jeg våknet, var det med et BRAK for å si det sånn [:D] det var en lettelse..

----

Men jeg fikk kjøpt bygave til poden da, et sett med drømmehagen-figurer [:)] aldri så galt...osv 

Ja dommen var jo heldigvis ingen kreft og ingen polypper.. - og det der gjør jeg ALDRI igjen!! [X(]

Stakkar deg[&:] mamma har sagt at det er helt j..... ja[&:]
Sender deg en trøsteklem og håper det er bra igjen snart[:)]

uff, det hørtes grusomt ut! håper jeg aldri må igjennom det samme.

godt det er unnagjort nå, da...[:)]

Jeg gjorde det der for 2 år siden, men fikk valium først.. så merket det ikke såå veldig..
hørtes ut som en dårlig opplevelse for deg [:o]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Nei huff, så fælt..[&:] Håpa da går bedre me deg no, å at du sleppe da der igjen!

Hørtes ikke godt ut.
Men det var nok en grunn til at du gorde du også, så håper du får det bedre.

Uff, det høyrdes jævligt ut ja [:o]
Måtte eg aldri bli nøydd til det der.

Sambo også har tatt det. Han sa at det var FOR JÆVLIG! 

au au au hørtes bare helt forferdelig vondt ut

Håper du slipper det flere ganger[&:]

Stakkars deg.. Den legen har ett og annet å lære om pasientkommunikasjon, og dessverre har jeg møtt alt for mange av hans slag [:@]

shithøres helt forferdelig kjipt ut!!!legen stoppet ikke????da du sa stopp??

og at dommen var god!!!

ORIGINAL: thejohan

Herregud som jeg håper at jeg slipper å gjøre det der!
Skulle vært gjort under full narkose!

God bedring!

Uff da...

ja det er helt grusomt jævli. har vært igjennom 3 de siste halvåret og skal på den 4de idag. Der er virkelig tortur![:(]
Men du kan trøste deg med at det går bare lettere og lettere, men er jævli vondt likevel...

godt alt var bra med deg. jeg var ikke så heldig[:)]

Å hjelpes[:o]

Håper jeg ALDRI må igjennom noe slikt asså!

fy f...det der hørtes jo helt j.. ut[&:]
stakkars deg!!

Back
Topp