carpus Forumet er livet 8 Jan 2010 #1 Den første jeg har klart helt uten hjelp! http://www.gamershood.com/10556/room-escape/speed-escape
carpus Forumet er livet 8 Jan 2010 #3 Det er ganske enkel logikk, så man må ikke tenke så komplisert som på mange av de andre! [;)]
carpus Forumet er livet 8 Jan 2010 #5 Du må ta stearinlyset og sette i den lysestaken på veggen. Den greia som lyset sto i må du fylle med vann og sette foran musehullet.
Du må ta stearinlyset og sette i den lysestaken på veggen. Den greia som lyset sto i må du fylle med vann og sette foran musehullet.
R Rosa08_Blå10 Elsker forumet 8 Jan 2010 #6 ah man gul og blå er igjen.. hehe.. *tenke*hv bruker jeg den der runde spisse greia til?
carpus Forumet er livet 8 Jan 2010 #7 ORIGINAL: Marinah ah man gul og blå er igjen.. hehe.. *tenke*hv bruker jeg den der runde spisse greia til? Sett den på kosteskaftet, så bruker du det får og åpne kista. Det biten som detter av låsen på kista må du bruke som håndtak på skuffen.
ORIGINAL: Marinah ah man gul og blå er igjen.. hehe.. *tenke*hv bruker jeg den der runde spisse greia til? Sett den på kosteskaftet, så bruker du det får og åpne kista. Det biten som detter av låsen på kista må du bruke som håndtak på skuffen.
R Rosa08_Blå10 Elsker forumet 8 Jan 2010 #8 aaah.. takk.. da klarte jeg den med masse hjelp hehe [:D]
R Rosa08_Blå10 Elsker forumet 8 Jan 2010 #13 har satt den hvite og den grønne ballen oppå de pinnegreiene.. så har jeg en pool stick,batteri,pumpesom jeg pumpa opp ballen med nå
har satt den hvite og den grønne ballen oppå de pinnegreiene.. så har jeg en pool stick,batteri,pumpesom jeg pumpa opp ballen med nå
Gunni Forumet er livet 8 Jan 2010 #20 Bak maska ligger et musehull. Når du vrikker på enden av gardinstanga, triller den av...