En helg uten barn hjemme, hva gjør dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Hva finner dere på hvis dere har en helg alene hjemme uten barn?
Legger dere dere lang flat på sofaen og har film maraton?
Sosialiserer dere dere?
Reiser dere bort?

Hva gjør dere damer og herrer?

Last edited by a moderator:
Jeg ville prøvd å skvise alt du nevner inn på samme helg litt kjærestetid med god mat og avslapping, gjerne et annet sted som hotell els. Også litt sosialt den andre dagen med gode venner og litt vin i glasset men har ikke opplevd å få denne mulighetene siden vi ble foreldre har kun hatt én kveld for oss selv, og da valgte vi kino og middag

Prøver å få gjort ting i huset som omtrent er umulig med ei lita frøken som skal være med på alt. :knegg:
Tidligere har vi tatt storrydding i inneboden, fått klippet hekken og stelt hagen, kjørt bort ting på gjennvinningsanlegg.

På kvelden har vi ligget rett ut og sett film, men vi er gjerne trøtt og legger oss forholdsvis tidlig selv om vi har barnevakt.

Nå er det ikke så ofte vi har barnevakt altså, vi hadde helgen som var, da vi var i 60-årslag. Før det var det i august da lillebror giftet seg...

God mat og god drikke [emoji108][emoji4]

Uansett om vi er sosiale, reiser bort, ligger foran TV, konsert, kino, gjør ærend eller whatnot..
Kulinarisk fest i magen hadde det ihvertfall blitt! [emoji16]

Har ikke peiling ,sove kanskje? :D En tur i badekaret uten noen som griner eller roper etter mamma :p

Da blir det en dag med fest med gode venner og en dag med kjærestetid med god mat hjemme og film. Sove så lenge vi vil og bare slappe av.

Hva er dette "helg uten barn"? [emoji23] Det har jeg ikke hatt på så lenge at jeg ikke hadde visst hva jeg skulle ta meg til.

Har bare hatt barnevakt om det er noe spesielt vi skal, men i morgen skal frøkna til tanta si og være der over natten for første gang.
Jeg er gravid, har vært syk i en mnd nå, samboer skal bort og jeg er rett og slett utslitt. Så det blir nok sofaen og tidlig kvelden på meg i morgen. Gleder meg mest til en rolig søndags morgen hvor jeg kan sove så lenge jeg vil uten forstyrrelser ;)

Kommer an på om grunnen til at de er vekke er fordi vi skal få sove litt eller om vi har bedt om barnevakt for å reise vekk. Er ikke så ofte de bare plutselig får overnattingsplaner i helgen (dvs eldste får gjerne på dagen mens minste må vi planlegge for).
Men kan fort bli brettspillkveld med venner om vi får litt fri

Sover lenge, ofte gjør vi unna litt ærender, går ut, spiser/kino, det vi føler for. Besøker venner, reiser bort. Egentlig det vi føler for der og da :p

Hva finner dere på hvis dere har en helg alene hjemme uten barn?
Legger dere dere lang flat på sofaen og har film maraton?
Sosialiserer dere dere?
Reiser dere bort?

Hva gjør dere damer og herrer?

Netflix
Drikke så mye rødvin jeg vil
Nyte å gå tur uten barnevogn
Ha masse masse sex med mannen
Sove, og bare ligge i sengen leeeeenge etter at jeg har våknet
.... og se enda mere Netflix

Vi er flinke til å sosialisere selv om vi har barn. Så barnefri= chilletid

Da her vi som oftest fredagen med middag og film for oss selv og lørdagen har vi gjerne besøk av venner med middag og vin.

Det har jeg ikke hatt siden jeg var alenemor...

Da gjorde jeg masse husarbeid så jeg slapp det med unger på slep. Slappet av og så på TV (noe jeg sjelden gjorde ellers) , og sov ut på morgenen. Gjorde ting for bare meg. Ble mye avslapping. Og mye vasking og trening.

Helg? Uten barn? [emoji14]

Sover, spiser ute, kino og sex [emoji14] Hahah!

Oi det hørtes deilig ut.. Tror jeg ville ha sovet med mannen min i vår seng uten noen i mellom oss :gen014 Eller reist på kjærestetur :)

Back
Topp