En hel natts søvn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
Eldste var rundt 3 mnd da hun sov hele natten, mellomste over 1 år og minste er kun 5 mnd og våkner ofte.

Eldste fikk mme og de 2 minste fikk/får mm, ellers har jeg samme rutiner på de.

Jeg våkner selv flere ganger om natten, alltid gjort det, min far også, så vi er vel ganske forskjellig når det gjelder søvn fra vi er små:)

Hadde et par sporadiske netter rundt 6 mnd, men først når han fikk sengeslange i sprinkelsenga når han var 11 mnd skjedde det noe. Hovedsakelig sovet hele natta siden han fikk den, straks 2 nå

Eldste var vel 20 mnd tror jeg. Yngste sover enda ikke natten gjennom, han er 19 mnd.

Min begynte ikke å sove skikkelig gjennom hele natta før han var rundt 1,5 år tror jeg.
Nå er han litt over 2 og kan sove fra 7 om kvelden til 10 om morgenen. Herregud så glad jeg er for det.

Jeg har en sønn på 3,5 år som er forsatt urolig om nettene og ønsker å komme inn til oss men han sover hele natten i gjennom. Det skjedde vel rundt 1,5-2 års alderen her. Lillesøster på 6 uker har ikke kommet der ennå. Det tar vel litt tid. Men hun har noen lange økter om nettene.

Tja, mener eldste kan ha vært et par år, men husker ikke helt.

Frøkna på 5.5 sover fortsatt ikke rundt hver natt. Kommer inn til oss i løpet av natta uten at vi merker det.
Men nå sov hun faktisk rundt nesten ei uke, før hun nå de to siste nettene har kommet inn til oss igjen. Det endrer seg nok [emoji6] Vi stresser ikke med det.

Ingen av våre har vært våkne flere timer om natta.

Min første 1 år. Yngste fra 2 mnd. Har det stille å rolig rundt henne på kvelden. Sover sammen med meg. Tror det har mye å si for henne. For en natt prøvde jeg å legge henne i sin seng, og da våknet hun lettere.

Back
Topp