En hel dag hjemme..

I dag klinket hun til med 12 min ;) og det er ikke mer å finne på i huset og klokka er 11 så om litt tar vi turen ut!

Eneste gangen hun kan sove litt lengre er etter babysvømming. Da spiller det ingen rolle om det er ute eller hjemme. Sover definitivt best ute (om det er når vi går eller på balkongen).

Men for å være helt ærlig så stress jeg ikke med at hun ikke sover på dagtid eller er bekymra. Hun er verdens blideste unge! Hadde hun vært grinete og suttrete så..

Min bror sov heller aldri på dagtid som barn, ble menneske av han også.
Hehe, jada mennesker blir dem alle sammen. Så lenge du ikke synes det er noe problem og hu er blid så:) Jeg sier det vel mer av generell grunn, da jeg er veldig opptatt av viktigheten av søvn og jeg synes svært mange missforstår sitt barns behov for søvn. Jeg tror at mange ville hatt en mye mer positiv babytid hvis de bare så at svært mange problemer de har, faktisk skyldes for lite søvn hos barnet. Men som sagt er det ikke noe problem for dere er det jo greit. Hadde min unge sovet mye mindre hadde nok vi også vært mer på farten, for da er det slitsomt å være hjemme. Men den grunnleggende forskjellen på oss er nok at jeg faktisk trives svært godt alene og kunne ikke tenkt meg å truffet folk hver dag.
 
Hehe, jada mennesker blir dem alle sammen. Så lenge du ikke synes det er noe problem og hu er blid så:) Jeg sier det vel mer av generell grunn, da jeg er veldig opptatt av viktigheten av søvn og jeg synes svært mange missforstår sitt barns behov for søvn. Jeg tror at mange ville hatt en mye mer positiv babytid hvis de bare så at svært mange problemer de har, faktisk skyldes for lite søvn hos barnet. Men som sagt er det ikke noe problem for dere er det jo greit. Hadde min unge sovet mye mindre hadde nok vi også vært mer på farten, for da er det slitsomt å være hjemme. Men den grunnleggende forskjellen på oss er nok at jeg faktisk trives svært godt alene og kunne ikke tenkt meg å truffet folk hver dag.
Haha, jeg blir også sliten av å se folk hver dag! Trives godt i eget selskap;)
 
Jeg var sånn før vi flyttet og da jeg jobbet, men ikke nå. Hadde sikkert ikke vært sånn om mannen var mer hjemme også. Å gå rundt meg selv 24/7 fem dager i uka og ikke møte noen andre gjør meg nesten deppa. I hvertfall gal :)

Er bare to mnd til pappaperm! Hurra!
 
Denne uka har vært sånn:
Mandag: babysvømming og besøk av svigers.
Tirsdag: babysang, gikk hjem. Var ute 11-17
Onsdag: barselgruppe ute 11-17
Torsdag: lunsj hos ei venninne med baby og tur. Ute 0930-15.

Da var jeg hjemme med henne fra 15-18..trodde jeg skulle bli sprø.

Fredager går jeg egentlig tur med ei venninne og hennes baby. Jeg er mye sammen med barselgruppa utenom den dagen vi møtes, i tillegg har jeg tre andre venninner jeg møter nesten hver uke.

Dere har babyer som sover på dagen, det har ikke jeg. I går sov hun 2*10 min. Jeg har ikke skrudd på TV på dagtid så lenge jeg har vært i permisjon.


Ok, sånn ja :)
Jeg og har en del faste ting hver uke ;) Så vi sitter ikke hjemme hver dag altså, da hadde jeg og gått på veggen :p
Men de dagene vi er hjemme går det også veldig fint :D
 
Jeg var sånn før vi flyttet og da jeg jobbet, men ikke nå. Hadde sikkert ikke vært sånn om mannen var mer hjemme også. Å gå rundt meg selv 24/7 fem dager i uka og ikke møte noen andre gjør meg nesten deppa. I hvertfall gal :)

Er bare to mnd til pappaperm! Hurra!
Jeg kommer meg ut og møter folk altså, men det holder med 2-3 dager i uka:)
 
Back
Topp